تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر : 24051

یوسف یوسفی

ضرورت تسهیل گری در بخش وثیقه و ضامنین توسط بانک‌ها

ضرورت تسهیل گری در بخش وثیقه و ضامنین توسط بانک‌ها
استاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت: بانکها باید برای اعطای تسهیلات به متقاضیان تسهیل گری در بخش وثیقه و ضامنین داشته باشند.

به گزارش ریحان نیوز، استاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با بیان اینکه بانک‌ها در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارند گفت: مدیران بانک‌های استان تسهیلات را به سمت ایجاد تولید و اشتغال سوق دهند و بر آن نظارت ویژه داشته باشند.

یوسف نوری با بیان اینکه بانک‌ها باید برای اعطای تسهیلات به متقاضیان تسهیل گری در بخش وثیقه و ضامنین داشته باشند افزود: در کنار تسهیل گری سامانه نظارتی هوشمند دقیق و منظم راه اندازی نمائید.

وی با بیان اینکه مازندران دارای زیر ساخت‌های مناسب بندری ریلی و هوایی و جاده‌ای می باشد گفت: بستر سرمایه گذاری در این استان مهیاست و ما هم از سرمایه گذاری در این استان استقبال می‌کنیم.

خیریان پور معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استاندار در این نشست گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران مصوب شد که ۱۱ هزار و دویست میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تولید قرار گیرد که از این میزان بیش نه هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در این نشست با اشاره به پرداخت وام ازدواج گفت: مازندران با پرداخت حدود ۲۶ هزار فقره تسهیلات در این حوزه در مقایسه با استان‌های دیگر پیشرو است

پژولیده افزود: پرداخت تسهیلات در حوزه فرزند آوری هم دردستور کار شبکه بانکی مازندران قرار دارد.

وی تصریح کرد: بدهکاران بانکی در حوزه واحد‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به بانک‌های مربوطه بدهی‌های خود را تعیین تکلیف و نسبت به بازپرداخت مجدد اقدام نمایند.

یادآور می‌شود: ۱۳ بانک دولتی و ۱۴ بانک خصوصی در سطح استان فعال می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.