تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر : 23697

یوسف یوسفی

هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای افزایش ارزش‌های انقلاب است

هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای افزایش ارزش‌های انقلاب است
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هفته تعلیم و تربیت فرصتی است تا بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید شود.

به گزارش ریحان نیوز، سرداررمضان شریف درآیین ویژه ای به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم آیین ویژه‌ای در کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمان نژاد رامسر گفت: :یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه، بصیر و آشنای به مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت از روز اول تاسیس بوده است.

وی گفت: ادامه داد:تاکید مسولان و فرماندهان سپاه این است که تلاش نماییم دانش سیاسی و عقیدتی پاسداران و بسیجیان افزایش پیدا کند.

سردار شریف افزود:شهادت استاد مطهری معلم انقلاب بعنوان هفته تعلیم و تربیت فرصتی است که تاکید نماییم بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب با بینش عقیدتی و سیاسی، موفق‌تر عمل خواهیم نمود و سهلرالوصل‌تر به اهداف می‌رسیم.

سردار شریف گفت: تلاش برآن بوده قدرت سپاه و مولفه قوت سپاه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همه امکانات و لوازم آن در محتوا مربی و فضای آموزشی مورد توجه قراربگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.