تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۴۱
کد خبر : 22935

رئیس کمیته امداد امام خمینی قائمشهر خبر داد:

رضا متانی

اهدای سبد کالا و غذای گرم به نیازمندان به ارزش ۷ میلیارد ریال در ماه رمضان

اهدای سبد کالا و غذای گرم به نیازمندان به ارزش ۷ میلیارد ریال در ماه رمضان
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر گفت: به همت خیرین و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان غذای گرم ، افطاری ساده و سبد کالا بین نیازمندان توزیع شد و ارزش سبد کالا و غذای گرم به نیازمندان ۷ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ریحان نیوز، ماه رمضان فرصت بسیار مغتنمی است تا انسان به اندازه وسع خود از خوان الهی لقمه ای بردارد و آن را ره توشه سفر آخرت خود قرار دهد.

پهن کردن سفره افطار و دستگیری از ایتام در ماه مبارک رمضان یکی از برنامه های پسندیده است که هرساله در این ایام برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به همت خیرین و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان غذای گرم ، افطاری ساده و سبد کالا بین نیازمندان توزیع شد، اظهار کرد: اهدای سبد کالا و غذای گرم به نیازمندان به ارزش ۷ میلیارد ریال بوده است.

جمال یعقوبی افزود: ارزش هر سبد کالا بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان بوده که در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی همچنین به برگزاری مراسم اطعام دهی ۴۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد با مشارکت خیرین اشاره و تصریح کرد: همزمان با ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، روزانه یکهزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

یعقوبی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار و ۴۸۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند، گفت: یکهزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم ) زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.