تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر : 23059

سکینه مریخ

آغاز فرایند تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در مازندران

آغاز فرایند تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در مازندران
مدیرکل اقتصاد ودارایی مازندران با اشاره به  آغاز فرایند تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در مازندران ، گفت: تا کنون ۱۲ هزار شناسه یکتا الکترونیکی در سطح استان صادر شده است.

به گزارش ریحان نیوز، بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، به منظور  تحقق شفاقیت اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۳ مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و مجوز‌های کاغذی باید به الکترونیکی تبدیل شود.

هاشمی با بیان ضرورت دریافت شناسه یکتا بعنوان راهی برای بهره مندی از سیستم‌های بانکی خدمات دولتی و بیمه‌ای افزود: ضرورت دارد همه اصناف به سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری mojavez.ir مراجعه کنند و این شناسه را از طریق بانک اطلاعاتی این مجوز در  mojavez.ir qr دریافت نمایند.
وی با اشاره به اینکه مهلت قانونی ثبت نام و مراجعه به سامانه تا پایان سال گذشته بود، خاطرنشان کرد: با تمدید این مهلت، تا ۲۰ روز آینده اصناف می توانند برای دریافت شناسه اقدام کنند.

هاشمی با بیان اینکه تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی یکتا اقدامی است که در راستای سهولت ارائه مجوزهای کسب و کار ، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی انجام می گیرد،تصریح کرد: حصول شفافیت در اقتصاد،کوتاه شدن دست انحصار گران ،حذف امضای طلایی و جلوگیری از فرار مالیاتی، از جمله مزیت‌های دریافت شناسه یکتا و تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی است.

مدیرکل اقتصاد ودارایی مازندران تاکید کرد: تمامی دارندگان مجوز و پروانه کسب، باید در اسرع وقت برای تبدیل مجوز کاغذی خود به مجوز الکترونیکی و دریافت شناسه یکتا، اقدام کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.