تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 23012

یوسف یوسفی

حضور مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس باشکوه بود

حضور مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس باشکوه بود
نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری که با روز قدس مصادف شد گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه بود که لازم است از همه مردم و نهاد‌ها که امنیت این مراسم را حفظ کردند، تشکر کنم.

به گزارش ریحان نیوز، آیت الله محمدی لایینی افزود: همین که مردم در روز قدس به خیابان بیایند و ظلم را محکوم کنند این خودش حضور در جبهه حق است، روزی حضور در جبهه جنگ مقابل بعثی بود، هرچند شعار انحرافی همان موقع بود که امام جلوی آن را گرفتند و گفتند راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد.

او گفت: شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران دلسوزی برای ایران نیست و صرفا برای تنفس دادن به رژیم اسراییل است که این بار رهبر معظم مقابل این شعار ایستاد و همه مردم را به دفاع از حوزه مقاومت دعوت کرد

خطیب جمعه ساری افزود: امروز باید توجه داشته باشیم و دنیا بداند همانطور که ابهت رژیم بعث را شکستیم و به کربلا رسیدیم، حالا هم اسراییل را متلاشی و قدس را آزاد خواهیم کرد.

آیت الله محمدی لایینی خاطر نشان کرد: بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای است که به برکت فرزندان ایران در این حوزه، ایران به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است.

او گفت: وقتی دین اسلام آمد عده‌ای ایمان آوردند و عده‌ای هم نه، جبهه‌های نور خدا را می‌خواستند فروزان نگه دارند و عده‌ای در حمله به این قشر بودند، که در واقع جدال حق و باطل بود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: پیامبر مردم‌را همیشه به ایستادگی و ایمان به راه خدا دعوت کرد تا رستگاری را برایشان به ارمغان بیاورد، آنها همان جبهه حق هستند که باید در مقابل جبهه باطل بجنگند

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جبهه حق در منطقه گسترش پیدا کرده از یمن تا روسیه و لبنان و عراق، در همه این کشور‌ها مردم در مقابل مستکبران و مزدوران ایستاده اند که جبهه حق با پرچمداری ایران تشکیل شده است.

او افزود: بر اساس دعوت به جبهه حق همه باید در این راه ایستادگی کنند و با پیروی از رهبری مسیر خود را دشمنان جدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.