تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 22959

یوسف یوسفی

خرسندی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سازمانی برای کارکنان انتظامی

خرسندی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سازمانی برای کارکنان انتظامی
نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور را خبری مسرت بخش عنوان کرد.

به گزارش ریحان نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار سردار رادان با وی، حضور فرمانده فراجا در این استان را پر خیر وبرکت دانست و از سردار رادان و سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران به جهت وجود کارکنانی مومن، متعهد و فداکار در مجموعه انتظامی قدردانی کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با تشکر از سردار رادان در انتخاب این استان بعنوان مقصد سفر با توجه به اینکه مازندران بیشترین حجم مسافر را دارد ، ابراز امیدواری کرد؛ تلاش کنیم بعنوان سربازان راستین ولایت و اولین شهید محراب وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

آیت الله محمدی لائینی همچنین ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور را خبری مسرت بخش عنوان و خاطرنشان کرد: این اقدام جهادی، نقش مهمی در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارکنان انتظامی و کاهش هزینه‌های خانواده کارکنان دارد.

آیت الله لائینی با بیان اینکه برخی اقدامات، رفتار‌ها و برخورد‌های غیر متعارف در جامعه علیه انتظامی، موجب ایجاد نارضایتی در بین کارکنان می‌شود و جرات مندی را از آنان می‌گیرد، افزود: باید روح مسئولیت پذیری و دغدغه مندی را در کارکنان افزایش داد تا به بهترین وجه ماموریت‌های خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حجم بالای ماموریت‌ها در مازندران به جهت حضور مسافران در استان با تجهیزات انتظامی تناسب ندارد، گفت: باید به مازندران نگاه ملی داشت و نسبت به تقویت امکانات و تجهیزات در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی اقدام کرد.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه قطعا مردم ولایتمدار و مومن، قدر فرزندان خود در مجموعه انتظامی را می‌دانند، گفت: هر چند ممکن است در برخی موضوعات افرادی ناآگاهانه و یا از روی بی اطلاعی رفتار‌های نادرستی داشته باشند، اما اکثر مردم مازندران مهمان دوست و قدر این عزیزان را می‌دانند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه با عنایت خداوندی و وسیله بودن شما در کشور امام زمانی امنیت، آرامش و آسایش برقرار است، ابراز امیدواری کرد: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده ،فراجا نقش موثری در تحقق شعار سال رهبری در حوزه جهش تولید دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.