تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 22817

سکینه مریخ

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان در ماه رمضان

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان در ماه رمضان
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ایام ماه رمضان تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۹ میلیارد تومان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و کمیته امداد میان خانواده های مددجوی کمیته امداد توزیع شد.

به گزارش ریحان نیوز، میثم معافی افزود: در سال گذشته در جشنی ۱۰۰ هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با حضور رئیس جمهور با کمک کمیته امداد و دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال و آموزش‌های مهارتی به خودکفایی رسیدند که سهم مازندران ۴ هزار سرپرست خانواده بوده که اکنون به توانمندی اقتصادی رسیدند و دیگر مددجو نیستند.

او از توانمندسازی و استقلال اقتصادی ۲۳ هزار سرپرست خانواده در طرح آموزش، مهارت، کارآفرینی و استفاده از تسهیلات اشتغال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جذب هزار و یکصد میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال توسط این اداره کل که بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به جوانان جویای کارغیر مددجو این نهاد اختصاص داده شد و متقاضیان جوان جویای کار دهک ۱ تا ۵ می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف مازندران نیز در این آیین از اجرای طرح “قرار یار یازدهم” خبر داد و گفت: در هر ماه این سبد معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی افزود: از اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵/۱ میلیون تومان میان خانواده‌های کم بر خوردار توزیع شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.