تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 22539

فرماندار شهرستان قائمشهر:

مهرآسا جانعلی پور

مدیریت پسماند، اولویت جدی دولت و نیازمند عزم جدی مسئولان است

مدیریت پسماند، اولویت جدی دولت و نیازمند عزم جدی مسئولان است
فرماندار قائمشهر گفت: مدیریت پسماند بعنوان اولویت جدی دولت و دستگاه‌ها، همواره نیازمند عزم جدی مسئولان مرتبط است و باید به طور روزانه نظارت، بررسی و پیگیری‌ لازم در خصوص معضلات و موانع ایجاد شده صورت گیرد.

به گزارش ریحان نیوز، جواد مولایی قرا در جلسه کارگروه مدیریت پسماند که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد با بیان اینکه در این جلسه ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مدیریت پسماند شامل آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا، وضعیت مشارکت عمومی و تولیدکنندگان انواع پسماند و معضلات ویژه مرتبط با پسماند مطرح شد، اظهار کرد:گزارش ادارات مرتبط مطرح و معضلات مطروحه جهت بررسی بیشتر و صدور دستورات مقتضی مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: مدیریت پسماند بعنوان اولویت جدی دولت و دستگاه‌ها، همواره نیازمند عزم جدی مسئولان مرتبط است و باید به طور روزانه نظارت، بررسی و پیگیری‌ لازم در خصوص معضلات و موانع ایجاد شده صورت گیرد و در قالب جلسات منظم و مستمر، اقدامات مربوطه در جهت پیگیری و رفع موانع مشکلات انجام شود.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پایان گفت: تاکید ما بر مسائل ویژه پسماند شهرستان، از جمله آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند از مبدا و کنترل معضلات مراکز دفن پسماند، پاکسازی به موقع فضای شهری و برنامه ریزی جهت ساماندهی و جمع آوری به موقع زباله ها در ایام نوروز با توجه به حضور مسافران و افزایش حجم پسماند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.