تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر : 22588

سکینه مریخ

مازندران در ارائه خدمات نوروزی رشد ۲۹ درصدی داشت

مازندران در ارائه خدمات نوروزی رشد ۲۹ درصدی داشت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران در ارائه خدمات نوروزی یک رشد ۲۹ درصدی داشت که این استان را به استان پایلوت کشوری مبدل ساخت.

به گزارش ریحان نیوز، غلامرضا فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های ما در نوروز افزایش یافت، گفت: ۱۲۸ اکیپ از تیم خدماتی به فعالیت خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران در ارائه خدمات نوروزی یک رشد ۲۹ درصدی داشت که این استان را به استان پایلوت کشوری مبدل ساخت.

فخاری گفت: آموزش نیز با حضور ۹۰ مربی در کمپ‌های جوان نوروزی ما در دست انجام است و در ۴ شهرستان غرب استان ۴ کارناوال شادی پس از افطار برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در پایگاه‌های نوروزی مسکن اضطراری دیده شده و استفاده از بالگرد در زمان لازم نیز تمهید شده است.

او افزود: در سال گذشته مازندران با انجام بیش از ۱۷ هزار عملیات حایز رتبه نخست کشور شد.

فخاری تاکید کرد: مازندران با داشتن ۷ محور مواصلاتی و مجاورت با ۶ استان یک استان حادثه‌خیز است که از این لحاظ قابل توجه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: ۸۷ پروژه داوطلبی با ارزش ۱۹ میلیارد ریال در استان انجام شد.

این مسئول ادامه داد: در ۸ منطقه استان کمک هزینه پرداخت هزینه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج را داشتیم.

فخاری اعلام کرد: در زلزله افغانستان، غزه و سیل سیستان و بلوچستان هلال احمر مازندران نقش ایفا کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۶ پایگاه دائمی در استان داریم که مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند، گفت: احداث پایگاه هلال‌احمر جوارم، بندپی، کلیج سوادکوه شمالی با نام پایگاه امدادونجات مادر و دنگسرک نکا، از جمله پایگاه‌های خیرساز هستند.

این مسئول تصریح کرد: ۱۴۰ میلیارد ریال زمین توسط خیرین به هلال‌احمر اهدا شده است.

فخاری افزود: در خانه هلال حدود ۳۸۹ خانه در استان داریم که یکی از ساختار‌های کارآمد برون سازمانی است که نمود مردمی‌سازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، یادآور شد: مرکز جامع توانبخشی قائم‌شهر با ۲۴ بخش تخصصی در فضای ۴۵۰۰ متر در زمینی به وسعت یک هکتار به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

این مسئول گفت: عمده پروژه‌های هلال‌احمر مازندران دارای پیشرفت ۶۰ درصد هستند که بتازگی کلنگ پروژه انبار آمل به زمین زده شده است.

فخاری گفت: ما دست خیرین و مردم را برای حمایت و احداث پروژه‌ها و نیز صرف هزینه در محل نیت آنان در هلال‌احمر مازندران به گرمی می‌فشاریم و این حمایت قطعا کارگشا خواهد بود.

وی اذعان کرد: مازندران دارای ۴ داروخانه هلال‌احمر است که به لحاظ ارائه خدمات حایز رتبه نخست کشور هستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.