تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 22591

سکینه مریخ

انتقاد به فعالیت بدون مجوز واحد‌های پذیرایی در مازندران در ماه رمضان

انتقاد به فعالیت بدون مجوز واحد‌های پذیرایی در مازندران در ماه رمضان
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نسبت به فعالیت خود سرانه و بدون مجوز واحد‌های پذیرایی استان در ماه رمضان انتقاد کرد و گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان باید پاسخگو این بی نظمی‌ها باشند.

به گزارش ریحان نیوز، قاسم عزیز زاده گرجی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان مازندران با توضیح این که ائمه جمعه شهرستان‌های مازندران به شدت نسبت به باز بودن و فعالیت علنی واحد‌های پذیرایی استان گلایه دارند افزود: بی نظمی و بی توجهی به مقررات ماه مبارک رمضان، شئونات دینی و اسلامی پذیرفتنی نیست.

وی با اظهار این که طبق مقررات در هر شهرستان کمتر از سه تا چهار واحد پذیرایی باید در زمان سه ساعت مانده به اذان مغرب فعالیت کنند، گفت: بیرون بر بودن این واحد‌ها اصل است، نه این که عمده واحد‌های پذیرایی حتی در روز خدمات عمومی غذایی ارایه کنند.

عزیز زاده گرجی گفت: فرمانداران باید نسبت به این بی نظمی‌ها پاسخگو باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: طبق مقررات، واحد‌های پذیرایی دارای مجوز که می‌توانند فعالیت کنند، هر پنج روز باید تغییر کنند.

استان مازندران به واسطه گردشگرپذیری از گستردگی، تعدد و تنوع واحد‌های پذیرایی و رستورانی برخوردار است به طوری که در سراسر این استان به طور رسمی و غیر رسمی بیش از چهار هزار واحد پذیرایی اعم از سنتی و فست فودی وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ واحد پذیرایی بین راهی بوده و ازاین تعداد نیز ۵۰ واحد دارای مجوز رستوران هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.