تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر : 22389

فاطمه مرتضوی

حسین وریجی عضو جدید شورای شهر ساری شد

حسین وریجی عضو جدید شورای شهر ساری شد
هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر ساری با موضوع جلسه تحلیف عضو جدید شورای شهر ساری آقای حسین وریجی برگزار و وی به اتفاق آراء برای عضویت در کمیسیونهای بودجه ، عمران و سرمایه گذاری ، کمیسیون ماده صد شهرداری منطقه دو و نیز به عنوان نماینده شورا در شورای سازمانهای عمران و مدیریت پسماند برگزیده شد.

به گزارش ریحان نیوز، محمد حسین قبادی شهردار ساری در این جلسه ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات 11 اسفند ، گفت : مجموعه مدیریت شهری ساری سعی نمود با رعایت اصل بی طرفی همه ظرفیت های خود را برای به صحنه کشاندن مردم و حضور حداکثری آنان بکار گیرد .

وی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی افزود : به همین مناسبت مدیران شهری به اتفاق مسئولان ذیربط در مراسمی با حضور دانش آموزان شرکت کردند تا گامی در جهت ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برداشته باشند .

شهردار ساری با بیان اینکه تذکرات اعضای محترم شورا دغدغه لحظه به لحظه شهرداری است ، اعلام کرد : عملیات آسفالت در دو منطقه شهرداری در حال اجراست و برای دو منطقه دیگر نیز پیمانکار واجد شرایط تعیین کردیم .

وی گفت : با توجه به همزمانی ایام آغازین سال جدید با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی از جمله نوروز خوانی ، عروسک گردانی و فضاسازی مناسب و معنوی را تدارک دیدیم .

قبادی با اعلام اینکه در باره موضوع رفع سد معبر به معاونت خدمات شهری ماموریت داده ام ، در خصوص تلاش شهرداری برای توسعه سرمایه گذاری گفت : روز گذشته مباحث مطروحه در کمیسیون ماده 5 در همین راستا بوده است .

وی در ارتباط با استمرار پروژه های عمرانی شهر عنوان کرد : هم اکنون آسفالت و تامین روشنایی پارک جنگلی شهید نوبخت و رفیوژ میانی و روشنایی بلوار امام روح الله (ره) در حال انجام است .

شهردار مرکز استان در خصوص پرداخت حقوق و عیدی نیروها قبل از پایان سال به اعضای شورا اطمینان داد .
در ادامه جلسه حسین وریجی به عنوان عضو اصلی شورای شهر ساری سوگند یاد کرد و سپس در سخنانی ضمن آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای شهرام ایرجی ، گفت : امیدوارم من نیز در ادامه مسیر از اشتباهات مصون بوده و توفیق خدمت به همشهریان عزیز را داشته باشم .

وی به منتخبین مردم ساری برای مجلس دوازدهم تبریک گفت و از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت خوب مردم تشکر کرد .

سید افشین راسخ با تاکید بر اینکه شهرداری برای آسفالت معابر سطح شهر باید اهتمام ورزد ، در خصوص ضرورت پرداخت بموقع حقوق و عیدی کارکنان به شهرداری تذکر داد .

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری اظهار داشت : مطلع هستم که شهرداری به بحث زیبا سازی سیمای شهر ورود کرده و امیدوارم این تلاش نتیجه درخشانی داشته باشد.

راسخ از دو سال و نیم همکاری شهرام ایرجی قدردانی نمود و ضمن تبریک به حسین وریجی ابراز امیدواری کرد آقای وریجی با توجه به تخصصی که دارد کمک حال شورا شود.

سید حسن احمدی نیز حماسه حضور مردم در انتخابات 11 اسفند را تبریک گفت و از عموم همشهریان و نیز فرماندار شهرستان ساری و عوامل اجرایی و نظارت که به برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم کمک کردند ، قدردانی نمود.

وی از زحمات دو و نیم ساله شهرام ایرجی در شورای شهر قدردانی کرد و به حسین وریجی عضو جایگزین خیر مقدم و تبریک گفت.

احمدی همچنین به شهرداری در باره تسریع در اتمام کارهای باقیمانده 19 باب تجاری ابن شهرآشوب و تحویل آن قبل از پایان سال ، پرداخت حقوق و عیدی نیروها و ارائه خدمات موثر به شهروندان تذکر داد‌.

سید رحمان میرشجاعی با قدردانی از زحمات شهرام ایرجی ، به حسین وریجی خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد : با حضور عضو جدید ، فضای شورا تازه شده و مجموعه به سمت تحول گام بردارد.

وی ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند یادآور شد : در ایام انتخابات این عبارت را از قول یک پدر شهید به همشهریان عرض میکردم که ؛ توجیه ، حماقت – تضعیف ، جنایت و تکمیل ، رسالت ماست، بنابراین حضور همدلانه در عرصه انتخابات موجب تقویت نظام و امنیت کشور شد و ما برای استمرار این مسیر باید در راه حق گام برداریم و امیدوارم با انتخاب اصلح ، راه حق را پیدا کرده باشیم.

عضو شورای شهر ساری در ادامه تاکید کرد : مهمترین دغدغه پرسنل شهرداری ، حقوق و عیدی است لذا از آقای شهردار میخواهم بطور شفاف بفرمایند پرداخت حقوق و عیدی نیروها چه زمانی و چگونه انجام خواهد شد.

وی متذکر شد : البته ما نماینده مردم هستیم و آنها از ما انتظار انجام پروژه دارند . در این خصوص هم شهردار محترم گزارشی دهد که ان شاء الله عیدی برای همشهریان عزیزمان باشد .

میرشجاعی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی دستفروشان ابتدا باید فضایی برای جابجایی آنها مهیا شود ، درباره فعال شدن سازمان سرمایه گذاری شهرداری و کمیسیون سرمایه گذاری شورا تذکر و ضرورت استفاده از ظرفیتهای ملی برای توسعه سرمایه گذاری در شهر را مورد توجه قرار داد .

سبحان بخشی حضور گرم و باشکوه مردم در انتخابات 11 اسفند را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دانست که سعی داشتند در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کنند و از مشارکت خوب مردم و نیز از فرماندار انقلابی و بخشداران بخش های ششگانه شهرستان ساری ، روسای شوراهای شهر و بخش و روستا ، هیاتهای اجرایی و نظارت و همه زحمت کشان انتخابات تشکر کرد.

وی با ابراز نگرانی درباره وضعیت درآمدی پایان سال شهرداری خواستار تلاش مضاعف شهردار و تیم مدیریتی اش برای افزایش درآمدها شد و بر لزوم پرداخت بموقع حقوق و پاداش نیروها تاکید کرد.

بخشی در خصوص تعرفه عوارض یادآور شد : شورا به علت ضیق وقت کلیات دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری را تصویب کرد و قرار شد جزئیات بررسی شود ولی به همان شکل به فرمانداری ارسال شد و حال مدیران شهرداری وقتی با اعتراض شهروندان مواجه می شوند ، می گویند عوارض را شورا وضع کرد در صورتی که تعرفه عوارض را شهرداری تدوین و پیشنهاد کرد و ما در شورا اتفاقا برای تعدیل آن چانه زدیم بنابراین بی انصافی است اگر مدیران شهرداری اعضای شورا را سپر کنند.

سید ذوالفقار شریفی نیز از زحمات شهرام ایرجی در زمان عضویت شورا تشکر کرد و به حسین وریجی خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد شورا با همتی مضاعف ، گامهای موثرتری برای بهبود شرایط شهر بردارد.

وی از بابت ترمیم حقوق نیروها پس از تصدی آقای قبادی ابراز خرسندی نموده و در عینحال تصریح کرد : برخی از همکاران بلحاظ دریافتی به حق واقعی خود نمی رسند و در مقابل عده ای هم بیش از حق واقعی خود دریافتی دارند که بی عدالتی است و انتظار داریم این وضع ساماندهی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری با بیان اینکه همکاران شهرداری در فضاسازی و رنگ آمیزی سطح شهر دقت بیشتری نمایند ، تاکید کرد : بی توجهی به هزینه ها و تهدید سرمایه‌ها پذیرفتنی نیست.

شریفی با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر به منتخبین مردم ساری برای مجلس دوازدهم و نیز مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این عزیزان در انجام وظایف خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

حسین وریجی را به اتفاق آراء برای عضویت در کمیسیونهای بودجه ، عمران و سرمایه گذاری ، کمیسیون ماده صد شهرداری منطقه دو و نیز به عنوان نماینده شورا در شورای سازمانهای عمران و مدیریت پسماند برگزید .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.