تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 22201

اعلام لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت در مازندران

اعلام لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت در مازندران
رئیس شورای وحدت مازندران گفت:جریان های انقلابی وحدت آفرین باشند، آگاهانه میزان مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم.

به گزارش ریحان نیوز، حجت‌الاسلام سید احمد شفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت:مجلس در راس امور است و قطعاَ با حضور فعالانه و آگاهانه در جامعه، می توانیم میزان مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امنیت،مشارکت رقابت و سلامت در انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم این فرمایش ایشان را در عمل نشان دهیم.
وی گفت: نمایندگان باید در مجلس تحول آفرین باشند و کشور را از بن بستی خارج کنند،جریان ها باید وحدت آفرین باشند.

شفیعی گفت: شور و شعف انتخابات را افزایش دهیم و در این راستا با توجه به توطئه های شوم دشمنان ،رسانه ها رسالت بزرگی بر عهده دارند تا با نشان دادن اهمیت انتخابات مردم را به سوی گزینه اصلح و شایسته هدایت کنند.

محمد کریمی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت مازندران نیز گفت: زمانی که مردم به ما اعتماد دارند وظیفه داریم با برنامه ریزی اصولی و صحیح تلاش کنیم کاندیدای اصلح و شایسته را به مردم معرفی کنیم.
وی افزود: ۲۰حزب شناسنامه دار در قالب ۵ جبهه در استان فعالیت می کنند،۲۱ نفر عضو پارلمان شورای وحدت استان هستند و همچنین برای فعالیت این شورا۳۵ کمیته نخبگان اقشار در سطح استان و شهرستان تشکیل شد.

کریمی از مردم خواست در انتخاب دقت کرده و تلاش کنند کنند به نامزدهای شایسته، دلسوز انقلاب و اصلح ارجح رای دهند.

به گفته وی در حوزه نکا،بهشهر و گلوگاه غلامرضا شریعتی/ساری ومیاندورود عبدالرضا بابایی، علی بابایی کارنامی، منصوری زارعی/قائمشهر،جویبار،سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی کمالی علیپور،عبدالرضا دادپور،مصطفی معلمی/ بابل، حسن حسن حسن نتاج، فرهاد فرزادی/ بابلسر و فریدونکنار علی اصغرباقرزاده/ آمل بهروز عیسی زاده/نور و محمود آباد عبدالوحید فیاضی/ نوشهر،چالوس و کلاردشت رضا علیخانی/ رامسر تنکابن عباس آباد علی شمس منتخبان مورد تایید وحمایت شورای وحدت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.