تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 22164

مهرآسا جانعلی پور

اختصاص ۴۱۸ شعبه اخذ برای قائم شهر و حوزه انتخابیه

اختصاص ۴۱۸ شعبه اخذ برای قائم شهر و حوزه انتخابیه
فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: ۴۱۸ شعبه اخذ رأی برای قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، سیمرغ در نظر گرفته شده است و با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند از حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، دو نماینده به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار ریحان نیوز، فرمانداران حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی دور هم جمع شدند تا آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

فرماندار شهرستان قائمشهر در این نشست با بیان اینکه، حوزه انتخابیه ما یکی از مراکز بزرگ انتخاباتی در استان مازندران به شمار می‌رود، اظهار کرد: ۷۸ داوطلب در این حوزه انتخاباتی برای راهیابی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی تائید صلاحیت شدند و با هم رقابت می‌کنند.

جواد مولایی‌قرا تصریح کرد: ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی شامل بازرس، سربازرس، ناظران و محافظان در انتخابات حضور دارند.

وی به اعلام آمادگی این حوزه انتخابیه برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و افزود: حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، بیشترین تعداد داوطلبان را دارد و نشست فرمانداران با هدف هم افزایی و تبادل تجربیات این حوزه با فراهم کردن تمهیدات لازم برای انجام انتخابات سالم برگزار شد.

فرماندار مرکز انتخابیه قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مشترک فرمانداران این حوزه، مسائلی همچون آمادگی شعبه‌های اخد رأی و عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی،فن‌آوری و پشتیبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مرکز انتخابیه قائمشهر که شامل پنج شهرستان می‌شود، ۴۱۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، دو ماینده به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

وی،فراهم کردن امکانات و شرایط لازم در حوزه‌های زیرساختی، مخابرات ،برق و پایداری شرایط آنتن‌دهی و ارتباطات مخابراتی و دستگاه احراز هویت رأی دهندگان را از الزامات اساسی در برگزاری انتخابات دانست که تمهیدات لازم برای هر چه بهتر شدن موارد بالا پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.