تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 21976

عطیه رستخیز

ثبت رکورد جدید تیراندازی توسط تیرانداز مازندرانی

ثبت رکورد جدید تیراندازی توسط تیرانداز مازندرانی
بانوی المپیکی مازندران رکورد جدیدی در تپانچه ۱۰ متر ثبت کرد

به گزارش سایت خبری ریحان نیوز، هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی مازندران رکورد جدیدی در تپانچه ۱۰ متر برای ایران ثبت کرد
رستمیان در جریان مسابقات هفته پنجم لیگ برتر تپانچه بانوان کشور در قالب تیم هیات تیراندازی مازندران در رقابتی با تیم هیات تیراندازی قم توانست رکورد ۵۸۶ را به ثبت برساند.
گلنوش سبقت‌الهی در سال ۱۳۹۷ توانسته بود این رکود را ثبت کند و این‌بار نیز هانیه رستمیان به این رکورد رسید.گفتنی است رکورد ایران با ×۱۶-۵۸۶ در اختیار گلنوش سبقت‌الهی بود که هانیه رستمیان در لیگ برتر ضمن تکرار این رکورد، امتیاز ×۲۱-۵۸۶ را ثبت کرد.رستمیان تیرانداز ملی‌پوش ساروی رشته تپانچه ایران در پاییز سال گذشته موفق شد نخستین سهمیه کاروان کشورمان را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.وی در دهمین روز مسابقات تیراندازی جهانی مصر، در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به این موفقیت رسید و پس از آن پاداش ۵۰ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک در آیینی به رستمیان اهدا شد.در این مراسم محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: مشخص است که اگر به ظرفیت ورزش توجه شود، می‌تواند انتظار جامعه را برآورده کند. رستمیان اولین ورزشکار ایران در کاروان المپیک پاریس است، به او تبریک می‌گویم و از مربی، خانواده و همه افرادی که به او کمک کردند، تشکر می‌کنم.
وی گفت: ما در المپیک هم فقط به کسب سهمیه قانع نیستیم و می‌دانیم با اراده شما هیچ چیز غیر ممکن نیست. همانطور که انتظار نداشتیم در تیراندازی اولین مدال طلا را در توکیو بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.