تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 21828

ابوالحسن صادقی

شمیم عطر رضوی در مرکز توانبخشی جانبازان ساری

شمیم عطر رضوی در مرکز توانبخشی جانبازان ساری
در ایام ولادت با سعادت امیر مومنان(ع) خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ساری با جانبازان مرکز توانبخشی امام علی (ع) دیدار کردند.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از آستان نیوز از مازندران، سیدعباس حسینی نژاد گفت : در ایام ولادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع) به جمعی از خادمياران رضوی دفتر شهرستان با حضور در مجتمع توانبخشی جانبازان شیمیایی ایثار ساری از صبر و شکیبایی آنها قدردانی نمودند.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری در این دیدار با اشاره به اینکه رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در دوران سخت دفاع مقدس، با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند، گفت: شهیدان و جانبازان و آزادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند. و وظیفه امروز ما تلاش برای حفظ آرمان‌های شهدا و قرار گرفتن در مسیر نورانی آن‌هاست.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری افزود : حضور در اینگونه مراکز و دیدار با جانبازان به عنوان ذخایر و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، ضمن تکریم ، پای صحبت و درد دل و خاطرات آنان بنشینیم تا راه صبر و مقاومت را بیاموزیم.

براساس این گزارش ؛خادمیاران ساروی با نوای مداحی و علی گویان با حال و هوایی خاص در این برنامه حضور یافتند بطوریکه مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از خادمیاران‌ درد و دل های خود را با دبیر کانون در میان گذاشتند .

همچنین یاد آور می شود ؛ این عیادت که با هماهنگی معاونت فرهنگی و پیگیری مسئول کانون ایثار و شهادت صورت گرفته بود با اهدای گل و نبات متبرک آستان قدس رضوی برگزار شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.