تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 21713

سکینه مریخ

صدور ۱۹ مجوز گلخانه کوچک مقیاس در محمودآباد

صدور ۱۹ مجوز گلخانه کوچک مقیاس در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از صدور ۱۹ فقره مجوز گلخانه مقیاس کوچک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری ریحان نیوز، محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه نیاز به سرمایه گذاری با حجم اندک و اعطای تسهیلات کم بهره در احداث گلخانه کوچک مقیاس می‌تواند در زمینه اشتغالزایی روستائیان سهم بسزایی داشته باشد، گفت: ۱۹ فقره مجوز گلخانه مقیاس کوچک در شهرستان محمودآباد صادر شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: ۱۵ فقره مجوز بهره‌برداری گلخانه کوچک مقیاس و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه مقیاس کوچک گل و گیاه زینتی از طریق پنجره واحد در این شهرستان صادر شد.
هادی‌زاده اضافه کرد: تاکنون ۱۵ فقره مجوز بهره‌برداری گلخانه کوچک مقیاس به مساحت ۳ هزار و ۲۰۲ مترمربع و چهار فقره پروانه تاسیس گلخانه گل و گیاه زینتی به مساحت ۷۵۸ مترمربع از طریق پنجره واحد جهاد کشاورزی این شهرستان صادر شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اشتغالزایی ۱۰ نفر در این طرح‌ها، تصریح کرد: گلخانه‌های کوچک مقیاس ضمن اصلاح الگوی کشت، فرصتی مناسب برای اشتغالزایی روستا‌ها و زمینه خوبی برای تولید محصولات زراعی مختلف است.
وی گفت: با توجه به صدور ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و صدور مجوز گلخانه‌های کوچک مقیاس، واحد‌های گلخانه‌ای با مساحت کمتر از ۳۰۰ مترمربع در داخل محدوده یا بافت شهری و روستایی اجازه تأسیس و فعالیت دریافت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.