تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 21665

سکینه مریخ

برگزاری همایش جهاد تبیین با حضور کارکنان صنعت نفت منطقه شمال کشور

برگزاری همایش جهاد تبیین با حضور کارکنان صنعت نفت منطقه شمال کشور
این همایش به میزبانی مدیریت بهداشت نفت منطقه شمال در سالن اجتماعات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال کشور با سخنرانی سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ شعبانی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن ماه رجب ، چهار بعد تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی را برای مدیران و کارکنان و خدمتگزاران نظام اسلامی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: هرچه معرفت و شناخت ما نسبت به موقعیت حقیقی خودمان و مسیر تحقق اهداف سازمانی یشتر باشد مطمئنا به قله های پیشرفت و تعالی نزدیک تر خواهیم بود.

وی یکی از مولفه های اصلی بصیرت را صبر و استقامت دانست که این خصوصیت از ویژگی های برجسته انسان های مومن و موفق روزگار ماست.

شعبانی با تاکید بر تقویت این چهار بعد در زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی افزود: لازم است بر کارگزاران نظام اسلامی که در بعد مهارتی به تکنیک ها، دانش، تجربه و بکارگیری آنان مجهز شود تا در مواجهه با موضوعات در ابعاد کیفی و کمی بهتر عمل کند.

سرهنگ شعبانی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: این شهید بزرگوار علاوه بر دارا بودن بعد تربیتی، معرفتی و بصیرتی در میدان نبرد نیز دارای مهارت های لازم مدیریت و فرماندهی بود.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: مشارکت گسترده، رقابت واقعی، امنیت و سلامت انتخابات را که از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو ترسیم شده است بایستی مورد توجه همه مان قرار بگیرد چرا که با خدمت جهادی و حل مشکلات مردم بتوانیم مشارکت گسترده را در دیار علویان رقم بزنیم.

سرهنگ شعبانی ضمنا از اقدامات تخصصی، عملیاتی و جهادی مدیران و کارکنان صنعت نفت و گاز در منطقه شمال کشور جهت رفع مشکل جایگاه های سوخت نیز تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.