تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۶
کد خبر : 21519

سکینه مریخ

پیگیری و حمایت توسط مسئولان، شرط امیدآفرینی در مازندران است

پیگیری و حمایت توسط مسئولان، شرط امیدآفرینی در مازندران است
برگزاری رویداد رسانه‌ای جام امید، اقدامی موثر برای پیشبرد اهداف اساسی نظام انقلاب اسلامی است به شرط مانع‌زدایی و آشکارسازی چرا که بازدید از دو شرکت مذکور نشان داد که مشکلات این شرکت‌ها مشتی از خروار است و نیازمند تامل و پیگیری دارد.

به گزارش ریحان نیوز، رویداد رسانه ای جام امید صبح چهارشنبه ۲۰ دی ماه جاری به همت بسیج رسانه استان مازندران در تالار جمشید ساری با حضور حسینی پور استاندار مازندران، سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، حسینیان رئیس بسیج کار و کارگری سپاه استان مازندران و حق شناس مسئول بسیج رسانه استان برگزار و در ادامه بازدید اصحاب رسانه از دو شرکت برتر شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری به نام‌های کیان آورتا و تعاونی آکام پروفیل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار برسلانی به سخنرانی پرداخت و بر نقش موثر اصحاب رسانه در آشکارسازی اقدامات و عملکرد رو به پیشرفت مسئولان در انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سپس حق شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران پیرامون برگزاری رویداد رسانه ای جام امید توضیحاتی ارائه کرد و بعد از آن حسینی پور مازندران به تشریح جزییاتی از افرایش نرخ رشد اقتصادی استان پرداخت.

بازدید از دو شرکت مذکور با حضور اصحاب رسانه استان برنامه بعدی بود که در حاشیه آن حسینیان رئیس بسیج کار و کارگری سپاه استان مازندران با اشاره به شعار سال و فرامین رهبری، تاکید کرد که حضور رسانه‌ها در خط مقدم جبهه اقتصادی است، سپاه کربلا حمایت خود را از شرکت‌ها اعلام می‌کند.

سرمایه در گردش و مواد اولیه پاشنه آشیل توسعه تعاونی آکام پروفیل

داوود زمانی مدیرعامل تعاونی آکام پروفیل نیز بیان کرد: باتوجه به تجربه اقدام راه‌اندازی این شرکت با ۳۰ پرسنل کردیم، انتظار تسهیلات “سرمایه در گردش” و “مواد اولیه” از دولت سیزدهم را داریم، درخواستمان حمایت ۵۰ میلیارد تومانی است.

به اذعان وی سال‌هاست با این مسائل دست و پنجه نرم کردیم و سخت کوشانه در تعاونی خانوادگی حال حرکت هستیم انتظارمان حمایت تامین ارز برای وارد کردن دستگاه‌های مورد نیاز است، همچنین مشکل نقدینگی داریم، در بحث بورس نیاز به اطلاع‌رسانی پیش از موعد احساس می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد که هدفمان توسعه کارخانه است، تعاونی هایی در حال ساخت داریم تولیدمان ۱۵۰ هزار تن در سال است اما ما با ۲۰ درصد ظرفیت کار می‌کنیم.

همچنین مدیرعامل تعاونی آکام پروفیل با اعلام اینکه بازار فروش ما مازندران و استان‌های دیگر است، گفت: تعمیرات تجهیزات شرکت توسط متخصصان بومی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه شرکت آکام پروفیل در دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشت به اقدامات مثبت انجام شده در این راستا اشاره کرد.

تامین مالی به توسعه این شرکت کمک میکند

همچنین رئیس هیئت مدیره کیان آورتا تولیدکننده که ۳۰۰ نیرو دارد، مهمترین دغدغه خود را تامین مالی شرکت اعلام کرد و خواستار حمایت بانک بابت پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی شد.

حسن جمشیدی با بیان اینکه در حال حاضر به سختی کارخانه را سرپا نگه میداریم عنوان کرد که با افزایش تولید، صادرات خود را به کشورهای افغانستان، عراق و قرقیزستان افزایش دهیم.

وی از بازدید استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران از طرح توسعه این شرکت خبر داد و گفت متاسفانه تاکنون مسیر برای توسعه شرکت هموار نشده است.

گفتنی است: براساس مشاهدات میدانی خبرنگار ریحان نیوز برگزاری رویداد رسانه‌ای جام امید اقدامی موثر برای پیشبرد اهداف اساسی نظام انقلاب اسلامی است به شرط مانع زدایی و آشکارسازی چرا که بازدید از دو شرکت مذکور نشان داد که مشکلات این شرکت‌ها مشتی از خروار است و نیازمند تامل و پیگیری دارد.

 

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#پیشرفت_ اخبار امیدآفرینی

#جام_رسانه_امید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.