تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 21512

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت:

سکینه مریخ

پیشرفت؛ مولفه‌ای پنهان در منظومه فکری انقلاب اسلامی

پیشرفت؛ مولفه‌ای پنهان در منظومه فکری انقلاب اسلامی
جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمن به‌دنبال وارونه‌سازی است اما پیشرفت در منظومه فکری انقلاب اسلامی از مولفه‌هایی همچون عملکرد مثبت مدیران برخوردار است، برای تحقق پیشرفت باید به این مسائل توجه کرد.

به گزارش ریحان نیوز ، سردار احمد برسلانی در جلسه اولین رویداد رسانه‌ای جام امید که تالار جمشید ساری برگزار شد، اظهار کرد: لازمه داشتن ایران قوی، مشارکت حداکثری در انتخابات است، انتخابات پیش رو با توجه به تلاش دشمنان برای ناامیدسازی جوانان و نوجوانان بسیار مهم است.

وی تکلیف اصحاب رسانه را که به‌عنوان افسران جنگ نرم هستند در انتخابات را سنگین‌تر دانست و افزود: در گذشته تمام امید روشن‌فکران به سمت کشورهای غربی بود که دیدید چه بلایی بر سر کشور آوردند، اما امروز نگاه انقلابی‌ها به داخل است یعنی جایی که ولایت محض و بخش دفاعی به فرماندهی مقام معظم رهبری است که به صلابت و قدرت رسیدیم.

سردار برسلانی ضمن اظهار امیدواری گفت: اصحاب رسانه در بخش اطلاع‌رسانی خدمات مسوولان به مردم در صف اول قرار دارند، لازمه شکست تحریم قالب شدن بر تحریم با مقابله کردن با دشمن است، دشمن به‌دنبال وارونه‌سازی است اما پیشرفت در منظومه فکری انقلاب اسلامی از مولفه‌هایی همچون عملکرد مثبت مدیران برخوردار است، برای تحقق پیشرفت باید به این مسائل توجه کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اساره به تحریم دارویی بیماران پروانه‌ای توسط کشورهای دیگر و تاکید بر اینکه خدمت به اینگونه کشورها جایز نیست، اعلام کرد: تکلیف بر رسانه این است که امروز در این جنگ شناختی حقایق را بیان کرده و هم افزا بوده و محتوا و تولیدات خوبشان را در اختیار دیگر رسانه‌ها قرار بدهند.

وی تاکید کرد: در جریان جنگ رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه دیدید که نحوه انعکاس درست رسانه جهان را بیدار کرد این افتخار اصحاب رسانه است که با انتشار آگاهانه واقعیت‌ها را به جهان مخابره کنند.

سردار برسلانی به تشریح مجموعه فعالیت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در بخش عمران و محرومیت زدایی و توانمندسازی و آموزش و اشتغالزایی و گروه‌های جهادی و خدمت رسانی به مردم پرداخت و اظهار داشت: در این بخش با بکارگیری قریب به دو میلیون و ۳۵۴ هزار و ۷۲۹ نفر قریب به هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان خدمات داده شد.

وی افزود: در بخش گروه‌های جهادی قریب به ۵۲ هزار و ۵۳۵ گروه جهادی اعزام داشتیم که خدمات دهی انجام شد.

این مسئول در بخش توانمندسازی و آموزش ۷۵ هزار نفر، اشتغالزایی چهار هزار و ۹۶۵ نفر، فعال سازی هزار و ۴۰۰ صندوق صندوق قرض الحسنه، چهار هزار و ۶۵۰ کارگاه تولیدی، اشتغالزایی هفت هزار و ۴۷۵ نفر، راه اندازی سه دهکده اقتصاد مقاومتی استانی و ۹ دهکده شهرستانی، فروش و بازاریابی محصولات تولیدی ۸۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید ۲۰۸ واحد تولیدی و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۲۵۰ کیلومتر راه بین مزارع، قریب به ۳۲۰ کیلومتر در بحث آب منطقه‌ای، احداث پل و آب رو برای جاده‌های بین مزارع و احداث سالن‌های ورزشی احداث ۵۰ خانه عالم را از جمله اقدامات برشمرد.

سردار برسلانی میزان اعتبارات بخش محرومیت زدایی و عمرانی را دو هزار و ۲۸۸ میلیارد اعلام و خاطرنشان کرد: در برنامه‌های ۱۴۰۲ قریب به سه هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان اعتبار برآورد شد و پیشرفت برنامه‌ها نیز از ۳۰ تا ۹۰ درصد است.

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#پیشرفت_ اخبار امیدآفرینی

#جام_رسانه_امید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.