تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 21454

رضا متانی

نام سردار شهید سلیمانی، لرزه بر اندام بدخواهان نظام انداخت

نام سردار شهید سلیمانی، لرزه بر اندام بدخواهان نظام انداخت
فرماندار شهرستان قائم شهر گفت: سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مردی که نامش لرزه بر اندام بدخواهان نظام در اقصی نقاط این کره خاکی انداخت و نقشه های واهی داعش را نقش بر آب کرد.

به گزارش ریحان نیوز، فرماندار شهرستان قائمشهر که همزمان با سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه بصیرت و همچنین گرامیداشت شهید رضی با بیان اینکه این ایام یادآور سالروز شهادت یار باوفای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مردی که نامش لرزه بر اندام بدخواهان نظام در اقصی نقاط این کره خاکی انداخت و نقشه های واهی داعش را نقش بر آب کرد.

جواد مولایی قرا افزود: آن زمانی که شرق و غرب به بهانه های واهی و خیالی، باعث تولد یک فرزند نامشروع به نام داعش شده و پس از آن به دنبال اسلام هراسی، ایران هراسی، مقاومت هراسی و فروش تسلیحاتی که در انبارهایشان جمع شده بود، افتادند، مردی از تبار بسیجیان، مالک اشتر زمان، یکی از اعجازهای قرن، تمامی نقشه های کثیف و شوم آن ژنرال های پیر امریکایی و نقشه هایی که میلیاردها دلار برای آن هزینه کرده بودند را نقش برآب کرد.

وی با بیان اینکه تمام هیمنه و نقشه های شوم و برنامه های برادرکشی و تفرقه افکن و ایجاد جنگ میان کشورها، از سوی کشورهایی که خود را با اسلام آمریکایی و انگلیسی و غده ای به نام داعش مطرح کرده بودند، توسط سردار عزیز، این شاگرد مکتب روح الله و رهبری، چگونه در هم شکسته شد، اظهار کرد: امروز به لطف خدا و با جریان سازی که توسط تفکر و محور مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی پیاده سازی شد، پرچم عاشورا و نهضت حسینی بر زمین نماند و همچنان پرچم ایستادگی، آزادگی و مقاومت بالا نگه داشته شده است.

فرماندار شهرستان قائمشهر، اظهار کرد: امروز می بینیم که دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب، از نام و تصویر سردار سلیمانی، هراس دارند.

مولایی قرا با اشاره به این مطلب که امروز ایران اسلامی و خط مقاومت با افتخار و عزت در مقابل استکبار باطل ایستاده است، گفت: امیدواریم که هر کدام از ما بتوانیم وظیفه ی خودمان را در ادامه این مسیر به خوبی انجام دهیم و ان شاا… این نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی اش، حضرت آقا امام زمان(عج) برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.