تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 21364

یوسف یوسفی

جزییاتی از برگزاری دومین جشنواره ملی شهید فخری زاده

جزییاتی از برگزاری دومین جشنواره ملی شهید فخری زاده
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: چهار هزار کارمند از سراسر کشور حدود ۲۵ هزار مقاله به دومین جشنواره ملی شهید فخری زاده ارسال کردند.

به گزارش ریحان نیوز، امید محبی افزود: در راستای تحقق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور برای کاربردی کردن پژوهش، مازندران جشنواره شهید فخری زاده را که مختص کارمندان است را راه اندازی کرد.

او با بیان اینکه، در سال گذشته این جشنواره استانی برگزار شد و مورد استقبال کارمندان دستگاه‌های دولتی قرار گرفت، گفت: امسال دومین جشنواره شهید فخری‌زاده در سطح ملی و با شرکت کارمندان نخبه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

چهارهزار کارمند در دومین جشنواره ملی شهید فخری‌زاده مقاله ارسال کردند

او با بیان اینکه جایگاه مازندران در حوزه پژوهش قبل از این دولت، مطلوب نبوده و در رتبه ۲۸ کشور قرار داشت، افزود: در ۲ سال گذشته با تدابیر اندیشیده شده، مازندران پی در پی رتبه نخست کشور در این حوزه را کسب کرد.

محبی ادامه داد: جشنواره ملی شهید فخری زاده مختص کارمندان دستگاه‌های دولتی بوده و این امر در شناسایی نخبگان بسیار اثرگذار است.

وی با بیان این که، براساس دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب پژوهش‌ها باید کاربردی شود، افزود: پژوهش‌ها باید به سمتی سوق داده شود که در راستای حل مشکل جامعه گام بردارد و مازندران در این مسیر پیشگام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، بیان کرد: تمامی این تلاش‌ها به خاطر آن است که پژوهش‌های ما به سمت مسئله محور و حل مشکل مردم سوق پیدا کند.

این مقام مسوول گفت: با توجه به حجم بالای ارسال مقاله و پژوهش‌های مسئله محور به دبیرخانه این جشنواره در مازندران از ظرفیت داوران توانمند برای انتخاب پژوهش‌های برتر استفاده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.