تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 21376

سکینه مریخ

بهره‌برداری از دفتر همکاری‌های دانشگاه شمال آمل و کمیسیون ملی یونسکو ایران

بهره‌برداری از دفتر همکاری‌های دانشگاه شمال آمل و کمیسیون ملی یونسکو ایران
دفتر همکاری‌های دانشگاه شمال آمل و کمیسیون ملی یونسکو ایران درساختمان اصلی این واحد دانشگاهی به بهره برداری رسید.

به گزارش ریحان نیوز، این دفتر با حضور دکتر “علی اکبر متکان” دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، دبیرکل جدید اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی کشور درساختمان اصلی این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

دفترکمیسیون ملی یونسکوایران دردانشگاه شمال آمل به عنوان نخستین دفتر این کمیسیون درسطح استان‌های شمالی است که پس از دانشگاه‌های معتبری تهران، فارس وخراسان رضوی راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه شمال آمل که پیشتر مشاور دفترکمیسیون ملی یونسکو درایران نیز بوده افتتاح این دفتر دراین واحد دانشگاهی را گامی مهم علاوه بر گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، به عنوان پل ارتباطی دانشگاه‌های مازندران با کمیسیون‌های ملی یونسکو درایران اعلام کرد.

 

دکتررنجبر همچنین با بیان اینکه بستر‌های همکاری ودسترسی این واحد دانشگاهی تا پیش از راه اندازی دفترکمیسیون ملی یونسکو ایران با منابع بین‌المللی و بین منطقه‌ای فراهم شده بود، تصریح کرد: با افتتاح این دفتر دردانشگاه شمال آمل انتظار می‌رود، فرایند جدیدی از گسترش ارتباط‌های علمی وپژوهشی این دانشگاه درسطح بین‌المللی نیز توسعه یابد.

وی به افزایش حدود ۱۶۰۰ نفری تعداد دانشجویان ورودی جدید دردانشگاه شمال اضافه کرد وگفت، درحال حاضر تعداد ۵۳۰۰ دانشجو در بیش از ۶۵ رشته درمقاطع کارشناسی، ارشد و دکتر در فضای ۷۵ هزارمترمربع این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه شمال همچنین به اقدام ارزشمند هیات موسس وهیات امنای این واحد دانشگاهی برای مراسم سالانه تقدیراز نام آوران دانشگاه شمال اشاره کرد وگفت: درنخستین گام از برگزاری مراسم نام آوران دانشگاه شمال به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه شمال از ۲۷ چهره برتر ونام آور این دانشگاه تقدیر شد.

دکتر رنجبر یادآورشد، دراین مراسم همچنین از ” پرفسورعباسعلی رستمی” عضو هیات موسس وحدود دو دهه ریاست دانشگاه شمال و چهره برتر علمی مازندران نیز ویژه تقدیر وحق شناسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.