تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 21339

سکینه مریخ

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با هزینه ۳میلیارد ریالی در ساری

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با هزینه ۳میلیارد ریالی در ساری
مدیر جهاد کشاورزی ساری از افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با هزینه ۳میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از صدا و سیما، سید اسماعیل علوی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته خاک، گلخانه سبزی و صیفی صندوق خرد زنان روستایی فیروزکنده علیا شهرستان ساری با حضور نماینده بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیرعامل و اعضای صندوق خرد زنان روستایی طلوع فیروزکنده علیا و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی شهید بسطامی پنبه زارکتی این شهرستان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه صندوق خرد زنان روستایی طلوع فیروزکنده علیا در سال ۱۴۰۲ تاسیس شد، افزود: تعداد اعضای این صندوق در حال حاضر ۵۵ نفر و حرفه اعضای این صندوق سبزیکاری است.

علوی با اشاره به اینکه مساحت این گلخانه یک هزار مترمربع است، ادامه داد: فعالیت این گلخانه سبزی کار است و در آن کشت سبزی ریحان انجام شد.

این مسوول اضافه کرد: این گلخانه با ۲ میلیارد ریال هزینه اعضای صندوق و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار بنیاد برکت احداث شد.

وی با بیان اینکه روستا‌های فیروزکنده علیا، وسطی و سفلی قطب سبزیکاری این شهرستان هستند، خاطر نشان کرد: بهره‌برداران این روستا‌ها نخستین بار برای افزایش تولید، کاهش خسارت و امکان کشت سبزی در تمام فصول با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جهاد کشاورزی به کشت سبزی در محیط گلخانه اقدام کردند.

علوی در پایان یادآور شد: ۶ صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان ساری فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.