تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 21188

عطیه رستخیز

نصب پلاک QR در ۱۱۰ روستای مازندران

نصب پلاک QR در ۱۱۰ روستای مازندران
معاون اداره کل پست مازندران با بیان اینکه از سال گذشته طرح پلاک‌گذاری QR در سطح استان توسط شرکت پست آغاز شده است گفت: در مازندران ۲۸۰۰ روستا، ۶۴ شهر، ۲۲ شهرستان و یک میلیون و ۸۵۰ مکان شهری و روستایی داریم که تاکنون در ۱۱۰ روستای این استان پلاک QR نصب شده است.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیدیان همچنین از نصب پلاک پستی هوشمند QR در دو شهرک صنعتی ساری و سلمانشهر و در شهر‌های کلاردشت، سرخرود و آستانه سر خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شهر و روستای هوشمند، سرعت در روند کارها، دریافت خدمات مناسب و صرفه جویی در هزینه‌ها اعلام و بیان کرد: شهرک‌های صنعتی می‌توانند مرسولات زیر ۲۰ کیلوگرم خود را توسط ادارات پست به اقصی نقاط کشور ارسال و جابجا کنند.

معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان عباس آباد هم با بیان اینکه نصب پلاک‌های هوشمند پستی اقدامی ارزشمند در راستای خدمات مناسب به مردم طراحی شده گفت: نصب پلاک‌های پستی به صورت QR کد روی پلاک‌های حک شده حاوی اطلاعات واحد‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری است که قابلیت بروزرسانی را دارد.

قبادیان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سلمانشهر در اجرا‌ی طرح‌های استانی پیشتاز است افزود: شهرک صنعتی سلمانشهر یکی از شهرک‌های خوب و فعال استان و کشور است که محصولات تولیدی آن به سراسر کشور و حتی خارج از کشور صادر می‌شود.

معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان عباس‌آباد از خدمات ارزشمند اداره پست شهرستان عباس‌آباد قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.