تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 21185

یوسف یوسفی

اخذ توافقنامه اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ساری

اخذ توافقنامه اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ساری
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از امضاء توافقنامه اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهر ساری به منظور دسترسی حدود ۱۰۲ هزار خانوار این شهر به اینترنت پر سرعت شبکه فیبر نوری خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل در نشست مشترک با شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر، نماینده دفتر فنی استانداری ونمایندگان شرکت مبین نت بعنوان مجری طرح، از امضاء توافق نامه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTx در شهر ساری خبر داد و گفت: با اجرای پروژه مذکور زمینه ایجاد شهر هوشمند و ارائه خدمات تمام الکترونیک، امنیت و پایداری شبکه ها و همچنین افزایش سرعت و رضایت مردم این شهرستان فراهم خواهد شد.

اعزی تصریح کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه های مرتبط و شرکت مجری طرح مقرر شد عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTX در شهر ساری به طول 100 کیلومتر در شهر ساری آغاز و اینترنتی با سرعت چند برابری و کیفیت بالا در اختیار منازل و کسب و کارهای این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: شبکه فیبر نوری FTTx شهر ساری با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای دسترسی حدود ۱۰۲ هزار خانوار این شهر به اینترنت پر سرعت شبکه فیبر نوری طراحی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه تصریح کرد: اجرای پروژه فیبر نوری زمینه توسعه شبکه ملی اطلاعات و به دنبال آن هوشمندسازی اداری، ارائه خدمات الکترونیک و در نتیجه تحقق شهر هوشمند را فراهم خواهد کرد و در نتیجه با فراهم نمودن زیرساختهای لازم در مناطق شهری شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات به هم استانیهای عزیز خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.