تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 21139

سکینه مریخ

اعزام ۸۰ مددجوی زن کمیته امداد نکا به زیارت مشهد مقدس

اعزام ۸۰ مددجوی زن کمیته امداد نکا به زیارت مشهد مقدس
تعداد ۸۰ نفر از مددجویان زن تحت حمایت این نهاد،با کمک حامیان و خَیِّرین در قالب اردوی شوق زیارت در روز جمعه ۳ آذر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا اظهار داشت:با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد وحجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا ، تعداد ۸۰ نفر از مددجویان زن تحت حمایت این نهاد،با کمک حامیان و خَیِّرین در قالب اردوی شوق زیارت در روز جمعه ۳ آذر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: اعزام مددجویان به اردوهای شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت ، ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی ،تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان، خَیِّرین و کمک‌های مردمی به اجرا گذاشته می‌شود.

حسینی بیان داشت:در این کاروان‌ های زیارتی زنان سرپرست خانوار و فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد به عنوان زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، اعزام می شوند.

وی گفت: برای اعزام این تعداد بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان از محل کمک‌ها و مساعدت‌های حامیان و خَیِّرین و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در این اردو‌های زیارتی، مددجویان از کلاس‌های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی، مشاوره خانواده، مسابقات فرهنگی، اهدای بسته‌های فرهنگی و همچنین اطعام غذای تبریکی آستانه قدس رضوی بهره‌مند می شوند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.