تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر : 21111

سکینه مریخ

افتتاح ۵ خانه محروم و دو کارگاه تولید قارچ در ساری

افتتاح ۵ خانه محروم و دو کارگاه تولید قارچ در ساری
همزمان با هفته بسیج افتتاح و بهره برداری از ۵ خانه محروم و دو کارگاه تولید قارچ در ساری انجام شد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ساری سرهنگ پاسدار عباسعلی صادقی رکاوندی در آیین افتتاح یک واحد خانه محروم در روستای معلم کلای ساری از افتتاح و بهره برداری ۵ واحد دیگر در هفته بسیج خبر داد و گفت: به همت گروههای جهادی که همیشه و در همه حال در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند و بنیاد مسکن،کمیته امداد و خیرین گرامی ساخت خانه های محروم در مناطق کم برخوردار به منظور دستگیری و حمایت از خانواده های محروم پیگیری و انجام می شود.

جانشین سپاه ناحیه ساری در ادامه با بیان اینکه هزینه ساخت این خانه محروم ۴۷۰ میلیون تومان برآورد شده است اذعان داشت : این خانه محروم با متراژ ۵۰ متر و در مدت زمان ۹ ماه ساخته و به بهره برداری رسیده است.

افتتاح دو واحد کارگاه تولید قارچ در روستای گلچینی ساری

همچنین دو واحد کارگاه تولید قارچ خوراکی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی به اهدای تسهیلات مالی در ساری افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید جواد نبوی مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری طرحهای اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز بروز ابتکار و نبوغ بسیجیان عنوان کرد و گفت: این طرحها به صورت مجزا با اهدای تسهیلاتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان که با وسعت زیر کشت ۸۰ متر به بهره برداری رسیده است.
نبوی در ادامه اظهار داشت: آورده مالی سالانه هر یک از این طرحهای اقتصاد مقاومتی بالغ بر۱۸۰ میلیون تومان بوده که بصورت مستقیم و غیر مستقیم به تعداد ۱۰نفرفرصت اشتغالزایی ایجاد می کند.

نبوی در خاتمه خاطر نشان کرد : ۱۷۱ طرح اقتصاد مقاومتی نیز در شهرستان با حمایتها ی مالی و تخصیص اعتبار لازم در حال پیگیری و اقدام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.