تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 21032

شعار امسال هفته بسیج ؛

عطیه رستخیز

بسیج امید ملت ایران است

بسیج امید ملت ایران است
فرمانده سپاه کربلا از برگزاری ۱۵ هزار و ۵۲۶ برنامه در ۵۹ عنوان با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران است»، در هفته بسیج سال جاری خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز ، ‌فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مازندران با شعار بسیج امید ملت ایران است به نقش آفرینی‌های بسیج در جامعه پرداخت و گفت: اگر بسیجی بودن یک نقطه امید برای انقلاب است ، دغدغه‌مند بودن انقلاب هم برای برطرف کردن مشکلات مردم این انقلاب از ویژگی‌های بزرگ بسیج است که همواره پشتیبان انقلاب بوده و خواهد بود.

سردار سیاووش مسلمی در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در مازندران  افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج از ٢٩ آبان تا یکشنبه ٥ آذر ،  ١٥ هزار و ٥٢٦  برنامه در ٥٩ عنوان طراحی شد که ٩٠٩ برنامه یادواره‌های شهدا، هزار و ١٣٩ برنامه مختلف ورزشی به تفیکیک شهرستان‌ها، ٢ هزار برنامه در حوزه فرهنگی و هنری طراحی و همچنین در حوزه میز خدمت نیز ٣٣٤ میز در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه ٦٠١ برنامه برای مسابقه محافل و نشست‌های قرآنی طراحی شده ، برپایی ٧٠٠ نمایشگاه دستاورد‌های بسیج در سراسر استان ، ٢ هزار برنامه  ونشست‌های تبینی و آگاه سازی برای رویداد انتخابات ه منظور تبیین حضور حداکثری و انتخاب اگاهانه و طراحی ٧٠٠ اردوی جهادی در قالب گروه‌های جهادی را از  برنامه های هفته بسیج امسال عنوان کرد.

وی همچنین به دیدار با بیش از ٣ هزار خانواده شهدا و ایثارگر همزمان با هفته بسیج در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در خصوص برقراری امنیت مردم نیز گشت‌های رضوییون برای برقراری امنیت پایدار در نظر گرفته شده است که برای ٤٢٨٦ گشت  برنامه ریزی صورت گرفت.

سردار مسلمی با بیان اینکه طرحهای عمرانی در صدر بهره برداری‌های هفته بسیج امسال در استان است تصریح کرد: ٥٠ کیلومتر جاده بین مزارع ،  ٦٥ خانه محرومان و ٢ پل روستایی با اعتباری ٣٢١ میلیارد تومان  در این هفته به بهره برداری خواهند رسید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در حوزه بحران احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ها و لایروبی رود‌ها نیز در مجموع به طول  ٥ هزار متر جزء برنامه‌های این هفته است  گفت: ٣ طرح فیبر نوری و سایت مخابراتی با ٧ طرح ، در مجموع با  ٦ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد.

سردار مسلمی افزود: در خصوص مراکز ترک اعتیاد نیز گفت:  برای نخستین بار بیماران نیازمند به ترک تحویل مجموعه سپاه خواهند شد و ٢٠ آذر نیز با حضور وزیر کشور مجموعه ترک اعتیاد با ظرفیت فعلی هزار نفر و در آینده ٢ هزار نفر در شهر بابل به بهره برداری  می رسد.

فرمانده سپاه کربلا همچنین درباره حوزه اشنغال زایی نیز یادآور شد؛  ١٧٢ طرح در این ایام به بهره برداری خواهد رسید و در بحث کمک‌های مومنانه همانند ٦ ماه اول که ٢ هزار مورد جهیزیه تامین و توزیع شده است، هزار جهیزیه به نو عروسان  اهدا خواهد شد.

سردار مسلمی همچنین از برگزاری رزمایش اقتدار بسیج ، سوم آذر با حضور همزمان دختران حاج قاسم در استان و نیز اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن سید رسول حسینی ساری در هفته بسیج امسال خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.