تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 20908

یوسف یوسفی

آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری در جویبار پس از ۱۱سال

آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری در جویبار پس از ۱۱سال
مدیرعامل شرکت آبفای مازندران در حاشیه اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری در جویبار گفت: باپیگیری‌های صورت گرفته پرونده اجرای طرح شهری جویبار که ۱۱سال بسته بود دوباره احیا و بازگشایی شد و عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری در جویبار آغاز شد.

به گزارش ریحان نیوز، برارزاده افزود: مرحله اول طرح جمع آوری فاضلاب شهری تا سال ۱۳۹۱ در جویبار به اتمام رسید ۵۲ درصد طرح فاضلاب اجرایی شد و امسال مابقی طرح با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی آغاز شد.

وی طول این طرح را ۲ کیلومتر و ۸۰۰ متر عنوان و تصریح کرد: با تکمیل این طرح ۲۷۰۰ نفر جمعیت از آن برخوردار می‌شوند که تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران در ادامه تصریح کرد: این طرح ۶ درصد از ۴۸ درصد باقیمانده جمع آوری فاضلاب شهری جویبار است که ادامه روند طرح جمع آوری فاضلاب شهری هر ساله در این شهر پیگیری و اجرایی می‌شود.

برارزاده با بیان اینکه تاکنون در چهار شهر مازندران امسال طرح فاضلاب شهری را آغاز کردیم تصریح کرد: تا پایان سال تعداد این شهر‌ها به ۸ شهر در مازندران افزوده می‌شود که برای اجرای این آن۴ هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.