تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
کد خبر : 20784

قدسیه سادات شعبانپور

محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش توسط مشاور و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری میاندورود

محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش توسط مشاور و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری میاندورود
مشاور و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری میاندورود در محکومیت از جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل کودک کش بیانیه ای صادر کرد

به گزارش ریحان نیوز، بیانیه دکتر رقیه زارعی مشاور و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری میاندورود در محکومیت از جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل کودک کش بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

چگونه چشمهایتان را بر ظلم‌های رژیم جعلی کودک کش اسرائیل بستید؟

لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ ،نساء،

آیه ۷۵) و چرا شما در راه خدا (و در راه نجات) مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی‌جنگید.

اشغالگر بی هویت که دوباره کار یزیدیان را تکرار کرد «آب و برق و سوخت و غذای مردم مظلوم غزه را قطع کرده است افسوس قدرت‌هایی که ادعای انساندوستی و دموکراسی داشتند نظاره گر این رفتارهای ننگین غیر انسانی هستند و سکوت کردند.

آمریکا جنایتکار که ادعای بشردوستانه داشت بیان کرده است «اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، اما حتی یکبار نگفته است که «فلسطین نیز حق دفاع از خود را دارد. در صورتی که جهان شاهد باطل بودن رژیم جعلی اسرائیل است.

جنگ نکبت سال‌های ۱۹۴۷ _ ۱۹۴۹ معروف به مصیبت عربی است، قیومیت فلسطین نادیده گرفته شده و با اوج گرفتن جنگ اسرائیل را پایه گذاری کردند، که این اتفاق گویای باطل بودن اسرائیل آست.

آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر که ادعای جهان غرب و این جنایتکاران بود جز یک واژه طنز و شعاری بیش نبود. دیگر چگونه مردم جهان ادعای دفاع از حقوق بشر یا شعارهای بی اساس آزادی بیان کشورهای غربی را باور کنند؟

در قانون جهانیان کشتار کودکان و بیگناهان، یا اسارت گرفتن غیر نظامیان در هر نقطه از جهان محکوم است. خدایی که انسانها را خلق کرده، قوانین انساندوستی و حقانیت و عدالت را نیز در روی زمین به منظور آرامش زندگی وضع کرده آست. این طوفان های خطرناک انسانی بدست افرادی طراحی شده که ضد بشریت و قانون خدای متعال در روی زمین هستند آنها با زیر پا گذاشتن قوانین الهی و جنایات بی شرمانه پی در پی عرصه را برای مردم مظلوم فلسطین تنگ کرده اند.

شیطان های خبیثی امثال: بایدن و ترامپ و سران انگلیس و فرانسه و آلمان و آمریکا اوبامای پر ادعا فارغ التحصیل حقوق استنفورد چگونه چشم بر خون و اشک کودکان مظلوم غزه بستند و حدود یک قرن دروغ و اشغالگری را نادیده و اسرائیل کودک کش را حمایت کردند و بیان کردند، «در کنار متحد خود اسرائیل ایستاده ایم . آنها در حقیقت ظلم به انسانیت، اخلاق و فرهنگ کرده و با زیر پا گذاشتن حقوق بشر، تلاش برای حمایت از اسرائیل کودک کش می کنند.

در جهان کنونی جنایت‌های اسرائیل و همدستانش و حرکت مدافعاته مردم مظلوم فلسطین از خانه و خانواده باید برای جهانیان تبیین شود، زیرا حسب فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دنیای آینده متعلق به مردم فلسطین است.

بانوان شهرستان میاندورود هم صدا با تمام مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان این جنایت منفور و ضد بشری را محکوم کرده ‌و سکوت نخواهند کرد.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از روز نکبت تا به امروز جنایت‌ها و ظلم‌های بی‌شماری مرتکب شده است، تاریخ جنایت بمباران به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی و کشتن زنان و کودکان معصوم و زخمی و بیمار به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم شهادت خواهد داد صهیونیست اشغالگر و همدستانش باید پاسخگوی کشتار جمعی مردم غزه در پیشگاه محاکم صالحه و نیز در برابر وجدان بشری و تاریخ باشند.

بانوان میاندورود با اعلام همدردی و همبستگی و اعتراض از اشغالگران و آنهایی که دستشان به خون زنان و کودکان بی پناه آلوده هست، خواهان پایان جنایت و پاسخگویی صهیونیست به جنایت ننگین می باشند.
اینک ما بانوان آماده جهاد هستیم، به فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی آنها را ریشه کن خواهیم کرد.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته/ زارعی مشاور و مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری میاندورود/
مدیر علمی _ پژوهشی حوزه فاطمه الزهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.