تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 20763

یوسف یوسفی

تزریق اعتبار ۸۳ میلیاردی برای تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی ساری

تزریق اعتبار ۸۳ میلیاردی برای تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی ساری
استاندار مازندران گفت: برای تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی ساری در سه سال اخیر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب که تاکنون ۸۳ میلیارد تومان از این اعتبار تزریق شد.

به گزارش ریحان نیوز، نهمین نشست شورای برنامه ریزی استان با موضوع بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری در استانداری مازندران برگزار شد.

حسینی پور با توجه به موضوع جوانی جمعیت افزود: براساس آمار، بالای ۴ هزار نفر زوج نابارور در سطح استان شناسایی شدند که با بهره برداری از کلینیک‌های مربوطه در سطح استان می‌شود خدمات بهتری به این افراد ارایه داد و با توجه به بودجه تعیین شده مدیران استانی با تعاملات انجام شده از بودجه‌های وزارت خانه‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه برخی از طرح‌های عمرانی در سطح استان رها شده است، گفت: با راه اندازی سامانه‌ای در سطح استان تمام این طرح ها، روزانه رصد و نظارت و برای تکمیل آنان برنامه ریزی شود.

فتح الله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز گفت: مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر و سازمان زندان‌ها در سطح استان ۲۱ مصوبه داشت که پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر در این سه دستگاه بالای ۷۰ درصد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نشست با اشاره ساخت بیمارستان آیت الله طبرسی ساری گفت: برای تکمیل این بیمارستان در سه سال اخیر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب که تاکنون ۸۳ میلیارد تومان از این اعتبار تزریق شد.

غلامی افزود: این بیمارستان هزار و ۱۰۰ تختخوابی، ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود مسئولان برای تکمیل این بیمارستان نگاه ویژه در حوزه تزریق اعتبار داشته باشند.

مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: تکمیل بیمارستان نوین امیرجلالی بابل از جمله طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری است که با تامین اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی و ۵۰ میلیاردتومانی از اسناد خزانه استان پیشرفت ۹۵ درصدی داشته که تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: برخی از طرح‌ها در سطح استان با زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی عمری بالای ۸ سال دارند و نظارتی برای تکمیل این طرح‌ها نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.