تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 20551

سکینه مریخ

نهاد ورزش باید مشکلات ورزشکاران آرمانی را حل کند

نهاد ورزش باید مشکلات ورزشکاران آرمانی را حل کند
نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به ورزشکاران جوانمرد که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه ندادند را مهم دانست و افزود: نهاد ورزش باید مشکلات این ورزشکاران را حل کند و توجه مناسبت به آنان داشته باشد.

به گزارش ریحان نیوز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و جمعی از مدیران دستگاه ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، امروز با نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: مازندرانی‌ها شایستگی‌ها و استعداد‌های خوبی در ورزش دارند و این استان در بین استان‌ها حرف اول را در ورزش می‌زند.
آیت الله محمدی لائینی افزود: حق ورزش مازندران این است که در کابینه دولت حداقل دو وزیر داشته باشد، وزیر کشاورزی و وزیر ورزش چرا که در ورزش همواره پیشرو و پیشگام و دارای استعداد هستیم، اما در داشتن امکانات ضعف داریم و کم و کاستی‌های زیادی در حوزه ورزش وجود دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: انتظار داریم که در گرفتن امکانات و ارتقای امکانات ورزشی تلاش مضاعفی در مازندران انجام شود و کسری‌های گذشته را جبران کنند.

وی با اشاره به تعداد ۱۲۰۰ شهید ورزشکار در استان مازندران گفت: فعالان حوزه ورزش نگاه شان به مسائل ارزشی راه شهیدان و امنیت پُر رنگ‌تر از جا‌های دیگر است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: اینکه موضوع شهادت در جامعه ورزش مازندران مبحث جدی است نشان دهنده نگاه اعتقادی به حوزه فرهنگی است و انصراف ورزشکاران از مسابقه با صهیونیست‌ها در همین راستا است.

وی تاکید کرد: تلفیق آرمان با ورزش، راهبردی است. این‌ها ورزش را از انحراف حفظ می‌کند چراکه در ورزش اخلاق بسیار مهم هست و ورزشکار باید اخلاقمدار، ارزش مدار و عفت مدار باشد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: لازم است به ورزش‌های باستانی و ملی که موجب تقویت روحیه ملی و تعصب می‌شود نگاه ویژه داشته باشیم و اهمیت دهیم.
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش همگانی افزود: ورزش فقط در غالب حرفه‌ای دیده نشود و برای عموم مردان و زنان، جوانان و نوجوانان هم برنامه داشته باشید.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره باینکه نباید ورزش و در ورزش محدود شود تاکید کرد: با ورزش باید سبک زندگی را تغییر دهیم و باید بررسی کنیم که خروجی حوزه ورزش در صحنه زندگی اجتماعی چه میزان است.

وی توجه به ورزشکاران جوانمرد که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه ندادند را مهم دانست و افزود: نهاد ورزش باید مشکلات این ورزشکاران را حل کند و توجه مناسبت به آنان داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: باید حق ورزش مازندران گرفته شود و توزیع امکانات ورزشی عادلانه باشد چرا که عدالت در ورزش بسیار مهم است و سعی کنید عدالت را رعایت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.