تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر : 20534

مالک تیم کشتی لیگ برتری انبوه‌سازان هوتن:

رضا متانی

هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است/ دلی و برای شادی هواداران، تیم‌داری می‌کنم

هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است/ دلی و برای شادی هواداران، تیم‌داری می‌کنم
مالک تیم کشتی انبوه سازان هوتن گفت: هدف من و انبوه سازان هوتن از تیمداری، حضور این تماشاگران خونگرم و شادی دل آنها بوده است.

به گزارش ریحان نیوز، تیم کشتی انبوه سازان هوتن نماینده قائمشهر در لیگ برتر کشتی ایران جام یادگار امام، در گروه B عصر امروز توانست با پیروزی ۸ بر ۲، تیم کشتی پاس تهران را در خانه شکست دهد.

کشتی‌گیران هوتنی، در دومین بازی خود بسیار مقتدرانه بر روی تشک حاضر شدند و توانستند با حمایت تماشاگران پرشور قائمشهری در سالن امام علی حبیبی، دومین پیروزی خود را رقم بزنند.

تیم کشتی انبوه سازان هوتن با این پیروزی نشان دادند که سکوی قهرمانی را هدف گرفتند و جذب کشتی گیران ملی‌پوش مانند حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیررضا معصومی و یونس امامی راه را برای کادر فنی هموارتر ساخته است.

مالک تیم کشتی انبوه سازان هوتن در گفت و گویی با بیان اینکه خدا را شاکرم که این کشتی هم مانند هفته قبل با پیروزی تیم هوتن به پایان رسید، اظهار کرد: از هواداران خونگرم و پرشور شهرم که همواره حامی تیم هستند تشکر ویژه دارم.

شهرام داداشی، حضور تماشاگران در سالن را موجب دلگرمی تیمش برشمرد و افزود: هدف من و انبوه سازان هوتن از تیمداری، حضور این تماشاگران خونگرم و شادی دل آنها بوده است.

وی تصریح کرد: قائمشهر، مهد کشتی است و کشتی دوست و اگر بازی بقیه تیمها را ببینید، مشاهده می کنید در زمان بازی، کمترین تماشاگر در سالن است و این در حالی است که تماشاگران ما چه در حمایت از تیم فوتبال نساجی و چه تیم کشتی انبوه سازان هوتن غوغا کرده اند و زبانزد هستند.

مالک جوان تیم انبوه سازان هوتن با بیان اینکه، این تیم خصوصی است و همه هزینه ها را از جیب پرداخت می کنیم و ریالی از جایی کمک نگرفته ایم، اظهار کرد: خیلی جاها شنیدم که هوتن هیجانی هزینه می کند اما واقعیت امر این است که کشتی گیران تیم ما به خاطر رفتار حرفه ای، پرداختی های مرتب و نداشتن حواشی با 20تا 30 درصد کمتر جذب تیم شدند و این مایه مباهات ما است.

داداشی افزود: از کسی انتظار کمک مالی نداریم و دلی کار می کنیم و به قول معروف، هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

وی در پایان با بیان اینکه از ملی پوشان تیم در بازیهای گروهی نیمه نهایی و فینال استفاده می کنیم، گفت: با صلاحدید کادر فنی اگر لازم باشد حتما کشتی گیر خارجی هم جذب می کنیم چرا که هدف تیم انبوه سازان هوتن، قهرمانی در لیگ برتر کشتی ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.