تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 20471

سکینه مریخ

انتشار کتاب «قصه‌های ماندگار» و همچنین لوح فشرده صوتی آن

انتشار کتاب «قصه‌های ماندگار» و همچنین لوح فشرده صوتی آن
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کتابی با عنوان: «قصه‌های ماندگار» و همچنین لوح فشرده صوتی از سوی این کانون منتشر شد.

به گزارش ریحان نیور، حامد فاضلی کبریا گفت: انجمن قصه‌گویی، اسفند گذشته با انگیزه‌ حفظ گنجینه‌های معنوی فرهنگ و ادب این استان، فراخوان «قصه‌های ماندگار» را برای علاقه‌مندان این هنر منتشر کرد که مرحله‌ی اول این پویش، از مخاطبان خواسته شد قصه‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را که روایت‌گر افسانه، قصه، ضرب‌المثل، خاطره، لالایی و … هستند، ضبط کرده و به دبیرخانه‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ارسال نمایند.

وی افزود: بر همین اساس از سراسر استان فایل‌های صوتی متعددی به دبیرخانه رسید و از میان آوا‌های دریافتی، ۲۰ اثر برای چاپ و انتشاردر این مرحله، انتخاب و بازنویسی و در نهایت ویراستاری شد و در قالب کتابی با عنوان: «قصه‌های ماندگار» و همچنین لوح فشرده صوتی از سوی این کانون منتشر شد.

مدیرکل کانون مازندران اظهار داشت: در بخش لوح فشرده و کتاب صوتی، با همکاری واحد موسیقی حوزه هنری این قصه‌ها توسط چند نفر از مربیان کانون ضبط شد و به صورت فایل‌های صوتی در یک لوح فشرده برای علاقه‌مندان منتشر شد.

فاضلی گفت: آیین رونمایی از کتاب قصه‌های ماندگار و لوح فشرده آن ۱۹ مهر در اختتامیه جشنواره قصه‌گویی آسنی در محمودآباد برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.