تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 20415

سکینه مریخ

هدف‌گذاری برای تولید بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس

هدف‌گذاری برای تولید بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: در سالجاری برای تولید بیش از یکصد عنوان کتاب هدفگذاری شده است.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» در جلسه کارگروه ادبیات، اسناد و دانشنامه این اداره کل در ساری که با محوریت کتاب، مسائل مربوط به اسناد و دانشنامه استانی برگزار شد، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های استانی، دستگاه‌ها، نهاد‌ها و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها در پیشبرد اهداف و مأموریت‌ها تأکید کرد.

وی همچنین، دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران را یک ظرفیت عظیم برشمرد و افزود: در سالجاری برای تولید بیش از یکصد عنوان کتاب هدفگذاری شده است.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، واحد ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ارزیابی عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در سال گذشته موفق به کسب عنوان دوم شد.

در پایان این جلسه لوح تقدیری با امضای سردار بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور توسط سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» به «سید محمد صادقی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل استان مازندران اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.