تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر : 20406

سکینه مریخ

ارسال ۳۵۱ اثر به نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر/ اختتامیه در چالوس

ارسال ۳۵۱ اثر به نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر/ اختتامیه در چالوس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست خبری با بیان اینکه ۸۹ فعال رسانه‌ای ۳۵۱ اثر به نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر ارسال کردند، گفت: آئین اختتامیه این جشنواره با محوریت گردشگری ۲۷ مهرماه جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس برگزار می‌شود.

به گزارش ریحان نیوز، احسان آهنگر با بیان اینکه در بخش اصلی ۳۳۰ اثر دریافت شده که به تفکیک خبر: ۴۰ اثر، گزارش: ۱۱۴ اثر، عکس: ۴۲ اثر، مصاحبه: ۳۶ اثر، چند رسانه‌ای: ۲۸ اثر، مقاله و یادداشت: ۵۳ اثر، صفحه آرایی و طراحی: ۱۲ اثر و کاریکاتور و طنز: ۵ اثر می‌باشد، یادآورشد: همچنین در بخش ویژه با موضوع مدیریت شهری چالوس، توسعه عمرانی و گردشگری ۲۱ اثر دریافت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: در کل ۱۰۲ نفر در سایت جشنواره ثبت نام کردند که از استان البرز ۲ نفر، استان تهران ۵ نفر، استان گلستان ۵ نفر، استان خراسان رضوی ۱ نفر، استان گیلان ۲۰ نفر و استان مازندران ۶۹ نفر می‌باشند که از این تعداد ثبت نامی ۸۹ نفر با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کردند.

آهنگر با بیان اینکه برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های رسانه‌ای می‌تواند موجبات پویایی بیش از پیش حوزه خبر و اطلاع رسانی این خطه از شمال کشور را فراهم کند، اظهار کرد: مازندران به عنوان قطب گردشگری کشور و به جهت بهره مندی از موهب‌های الهی فرصت طلایی را با خود دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه همه جانبه در حوزه‌های فرهنگی، رسانه ای، اجتماعی و … بهره گرفته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه اعتلای صنعت گردشگری در مازندران نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع می‌باشد، گفت: بسیاری از کشور‌های پیشرفته و درحال توسعه از گردشگری بهترین بهره را می‌برند باید این اتفاق برای مازندران نیز رقم بخورد.

آهنگر با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند با آموزش، آگاهی بخشی، معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت ها، تصویر سازی مناسب از ظرفیت‌های گردشگری استان به توسعه صنعت گردشگری در استان کمک کنند، افزود: فعالان رسانه‌ای در استان مازندران با برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های رسانه‌ای فرهنگی و با تعامل رسانه‌ای مناسب با کشور‌های حاشیه خزر به دنبال توسعه گردگشری استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.