تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 20324

سکینه مریخ

علی سلیلی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران شد

علی سلیلی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران شد
استاندار مازندران در حکمی؛ علی سلیلی را به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب کرد، سلیلی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و برخی مدیران استان طی آئینی معارفه شد. ‎

به گزارش ریحان نیوز، دکتر علی سلیلی در مراسم معارفه مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه کار در امور اجتماعی مهم است، گفت: از همه کسانی که در این امر مهم با بنده همکاری می کنند،پیشاپیش قدردانی می کنم.

دکتر سلیلی با بیان اینکه من نوکر خانواده شهدا هستم، افزود: در این سالها در رسانه ملی و همچنین در سپاه که هویت و زندگی ما است ، جلوی چشم مردم بودم و خود را خدمتگزار مردم و شهدا میدانم.

وی با بیان اینکه امروز طوفان الاقصی در فلسطین از موالید سپاه است، خاطرنشان کرد:جبهه مقاومت ثمره خون شهدا است.

مدیر کل جدید امور اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه در طول دوران مسئولیتم تلاش می کنم تمامی سیاست های اجرایی و راهبری این بخش را اجرا کنم، ادامه داد:در امور اجتماعی تمام تلاش خود را میکنم که راه و مرام شهدا را ادامه و صداقت و درستی و اخلاص را سرلوحه کار خویش قرار دهم.

دکتر سلیلی به استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی جوان و انقلابی هم اشاره کرد و گفت:در سازمان های مردم نهاد حتما از جوانان انقلابی استفاده خواهم کرد.

مدیر کل جدید امور اجتماعی مازندران با بیان اینکه به طور مستقیم با مسائل اجتماعی سروکار دارم، خاطرنشان کرد: صداقت و شفافیت را سرلوحه کارهایم قرار خواهم داد و در کارها، حل معضلات و مسائل، بیانیه گام دوم انقلاب در جهت ارتقای معنویت و اخلاق و پیشبرد اهداف مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پایان مراسم از زحمات دکتر رجبی مدیر کل سابق قدردانی و طی حکمی از سوی دکتر حسینی پور استاندار مازندران، دکتر علی سلیلی به عنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران معارفه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.