تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 20176

سکینه مریخ

پروژه ۱۰ساله بازسازی موقوفه خیریه اسلامی در آمل افتتاح شد

پروژه ۱۰ساله بازسازی موقوفه خیریه اسلامی در آمل افتتاح شد
همزمان با هفته وقف با حضور حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ، معاون بهره‌وری اداره‌کل، معاون فرهنگی اداره‌کل و رئیس اداره حراست اداره‌کل اوقاف مازندران، پروژه بازسازی موقوفه خیریه اسلامی شهرستان آمل پس از یک دهه به بهره‌برداری رسید

به گزارش ریحان نیوز، به گفته حجت‌الاسلام بهرامی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، موقوفه خیریه اسلامی با کاربری خدماتی و تجاری مجموعا به مساحت ۵۰۰متر مربع بوده است که با بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شده است.

همچنین کارگروه مشترک اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اداره‌کل ثبت اسناد استان در راستای تثبیت مالکیت موقوفات مازندران برگزار شد.

این نشست با حضور کشاورز معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت، باقرزاده مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف، فلاح مدیرکل کاداستر سازمان ثبت، مدیران کل اوقاف و ثبت مازندران، روسای ادارات اوقاف و ادارات ثبت شهرهای استان در ساری برگزار شد.

در این نشست بر سنددار کردن اراضی موقوفات مازندران در راستای تثبیت مالکیت وقف در راستای جلوگیری از موقوفه‌خواری و احیای موقوفات تاکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.