تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 20233

سکینه مریخ

فرماندار قائمشهر؛ خیر واقفین بسیار ارزنده و خداپسندانه است

فرماندار قائمشهر؛ خیر واقفین بسیار ارزنده و خداپسندانه است
فرماندار قائمشهر گفت: اقدامات خوبی در سال گذشته با همکاری خیرین و واقفین در منطقه پشت راه آهن و سایر منطقه ها انجام شده که بسیار ارزنده و خداپسندانه است.

به گزارش ریحان نیوز، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر در چهارمین روز از هفته وقف که با حضور مرادیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان و اصحاب رسانه در مراسم ترخیص بیماران بی بضاعت از محل موقوفات و همچنین مراسم افتتاح و بهره برداری کارگاه آموزشی موقوفه دکتر علی نقی کنی شرکت کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که، وقف یکی از زیباترین پدیده ها و اقداماتی است که در دین و مکتب اسلام بسیار مورد توجه و تاکید است،گفت: بدون تردید، سنت حسنه وقف مخصوصا وقتی در مسیر و نیت دینی و مذهبی، عمران و آبادی، مسائل آموزشی، تعلیم و تربیت و خدمات درمانی قرار می گیرد، ضمن این که نام و یاد واقف زنده نگه داشته می شود بلکه ارزش های انسانی، اخلاقی، نوع دوستی و نیکوکاری هم در جامعه نهادینه می شود در واقع خوشبختی از آن کسی است که دیگران را خوشبخت می سازد.

فرماندار قائمشهر افزود: اقدامات خوبی در سال گذشته با همکاری خیرین و واقفین در منطقه پشت راه آهن و سایر منطقه ها انجام شده که بسیار ارزنده و خداپسندانه است.

وی گفت: ان شاالله با کمک و همکاری همه دستگاه ها و خیرین بتوانیم کارهای خوبی را در روستاهای محروم انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.