تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 20286

سکینه مریخ

ثبت بیش از یک میلیون هزار تماس با سامانه پلیس در مازندران/ آژیر قرمز برای سارقان

ثبت بیش از یک میلیون هزار تماس با سامانه پلیس در مازندران/ آژیر قرمز برای سارقان
فرمانده انتظامی مازندران از تماس یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۱۰ در سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین دغدغه مردم در زمینه سرقت‌ها بوده است؛ و برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه جزو اولویت‌های پلیس قرار دارد.

به گزارش ریحان نیوز، سردار حسن مفخمی شهرستانی در سخنان بین خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به شعار سال فراجا مبنی بر شهروند قانون مدار و و پلیس خدمتگزار گفت: برای برقراری امنیت عمومی باید همه ما همکاری و مساعدت داشته باشیم و تکلیف شهروندی برای اجرای قانون مسئله بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود و همه باید پلیس خودمان باشیم.

وی پلیس ولایی و جامعه ایمانی و حفظ ارزش‌ها را از دیگر شعار‌های هفته فراجا ذکر کرد و گفت: افتخار پلیس این است که خود را سرباز ولایت می‌دانیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مردم ملت ایران مؤمن انقلابی و ولایت مدار هستند، گفت: اگر هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کنیم احساس امنیت افزایش پیدا خواهد کرد و خوشبختانه تعامل مردم با پلیس روز به روز بیشتر می‌شود.

سردار مفخمی حفظ ارزش‌ها را بزرگترین وظیفه مجموعه فراجا ذکر کرد و گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی برای تعالی جامعه ایرانی اسلامی ضروری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستاورد‌ها و عملکرد‌های فراجا گفت: در نیمه اول امسال تردد خودرویی در استان ثبت شد و با تلاش‌های صورت گرفته امنیتی مثال زدنی در استان وجود دارد.

سردار مفخمی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌ها و با توجه به ورود شمار بالای مسافران طی تعطیلات اخیر مجبور شدیم که محور کندوان را چندین بار یک طرفه کنیم.

وی از تماس یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر با سامانه ۱۱۰ در سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین دغدغه مردم در زمینه سرقت‌ها بوده است؛ و برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه جزو اولویت‌های پلیس قرار دارد.

وی پیشگیری از جرایم سایبری را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: کلاهبرداری اینترنتی بیشترین جرایم را شامل می‌شود.

سردار مفخمی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اقتصادی را از دیگر اقدامات و تلاش‌های فراجا برشمرد و گفت: برخورد با افراد مخل نظم امنیت عمومی نیز جزو برنامه‌هاست و خط قرمز پلیس امنیت مردم است و هر کسی بخواهد این خط قرمز را زیر پا بگذارد مقتدرانه و مسئولانه تا پای جان تلاش می‌کنیم تا امنیت برای مردم ایران و استان رقم بخورد.

فرمانده انتظامی مازندران به مخلان نظم و امنیت هشدار داد هیچکس حق ندارد امنیت را از مردم عزیز و شریف استان و کشور سلب کند، زیرا قاطعانه با برخورد پلیس و مردم روبرو خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.