تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 20207

سکینه مریخ

هنرمندانِ متعهد و مردمی تغذیه رسانه‌‌ها و جامعه

هنرمندانِ متعهد و مردمی تغذیه رسانه‌‌ها و جامعه
فرماندار ساری گفت: هنرمندانِ متعهد و مردمی میتوانند به درستی رسانه ها و جامعه را تغذیه نمایند و با اثرگذاری خویش در تجلی رشد سیاسی جامعه نقش اساسی داشته باشند.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در نشست صمیمی با رییس و اعضای خانه هنرمندان شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری گفت:جشنواره بین المللی زبان مادری(جشنواره و ورکشاپ بین المللی انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری) در حوزه های مختلف هنری در اواخر پاییز در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی هنرمندان و فرهیختگان ساروی در جهت اعتلای هنرِ ایرانی-اسلامی با بیان اینکه باید بایک برنامه ریزی خلاقانه و مدبرانه برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنواره های هنری در سطح شهرستان کوشا باشیم افزود: هنر اسلامی بر پایه وحدت، معنویت، خودشناسی، خداشناسی، دین باوری و اخلاق گرایی استوار است چراکه تمام زیبایی های هستی در هنر تجلی می یابد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی، مذهبی و هنری مختلف در شهرستان ساری به تداوم برگزاری جشنواره های هنری با همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط در شهرستان و استان خبر داد و گفت: هنر، زبان، فهم مشترک و عامل وحدت بخش تمامی ملت ها است و باید بکوشیم تا با زبانِ هنر مفاهیم دینی، انسانی و فرهنگی خود را به سایر جهانیان بشناسانیم.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه هنرمندانِ متعهد و مردمی میتوانند به درستی رسانه ها و جامعه را تغذیه نمایند و با اثرگذاری خویش در تجلی رشد سیاسی جامعه نقش اساسی داشته باشند افزود: هنر، تجلی حقیقی خداشناسی و والاترین ابزار جهت روایت گری زندگی است.

محمدعلی نوبخت در پایان با اشاره به اینکه هنرمندان خود را به حقیقتی پایبند می‌دانند که بواسطه آن اندیشه، تدبر و تعقل، اخلاق انسانی و معارف والای بشری را به دیگران منتقل می‌کنند افزود: تعلیم و تربیت و استعداد سازی هنرمندان جوان با ایجاد مراکز و کارگاه های آموزشی باید مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.