تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 20230

سکینه مریخ

دیپلماسی در سیاست خارجه یک امر عقلایی و مورد حمایت است

دیپلماسی در سیاست خارجه یک امر عقلایی و مورد حمایت است
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیپلماسی در سیاست خارجه یک امر عقلایی و مورد حمایت است، اما آنچه که مد نظر است در حوزه دیپلماسی، اقتصادی و سیاسی باید یک پشتوانه توحیدی وجود داشته باشد.

به گزارش ریحان نیوز، آیت الله صادق آملی لاریجانی در همایش بابل شهر دارالمومنین در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان بیان کرد: با شعار نمی توان در حوزه معارف دینی- قرآنی و علوم اسلامی مسائل را تشریح کرد، بلکه با استدلال علمی پذیرش آن از سوی جوانان و افکار عمومی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در این مقطع زمانی وظیفه روحانیت بسیار بزرگ و سنگین است که با توجه به شرایط زمانی مسائل را باید برای جوانان تشریح و تبیین کند.

آملی لاریجانی با بیان این مطلب که تفکر و نگاه توحیدی، قدرت آفرین است، اظهار داشت: اگر با نگاه توحیدی پیش برویم از هیچ کشوری هراسی نخواهیم داشت.

وی گفت که دیپلماسی در سیاست خارجه یک امر عقلایی و مورد حمایت است، اما آنچه که مد نظر است در حوزه دیپلماسی، اقتصادی و سیاسی باید یک پشتوانه توحیدی وجود داشته باشد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در طول تاریخ، مازندران دارای علمای برجسته و ممتازی بوده است، که سهم شهرستان بابل هم در این حوزه بی بدیل است، افزود: بزرگانی همچون سعیدالعلماء مایه افتخار جهان اسلام بودند و این افتخار آفرینی در دوره های مختلف تداوم داشت.

این مقام مسوول، نقش بابل را در پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس بسیار اثر بخش خواند و بیان داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای نخبگان زیادی در عرصه های مختلف علمی است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.