تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 19885

سکینه مریخ

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری در بابلسر همزمان با رویداد بین‌المللی گردشگری

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری در بابلسر همزمان با رویداد بین‌المللی گردشگری
نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری و صنایع وابسته با ۳۵ غرفه در حاشیه برگزاری رویداد بین‌المللی گردشگردی مازندران، با حضور کوشش تبار، معاون اقتصادی وزیر کشور، حسینی پور، استاندار مازندران، خیریانپور، معاون اقتصادی استاندار، محسنی بندپی، نماینده مجلس شورای اسلامی، برزگر، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران و دیگر مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی در محیط بیرونی هتل میزبان شهرستان بابلسر افتتاح شد.

به گزارش ریحان نیوز، رویداد بین‌المللی گردشگردی مازندران از ۵ مهر ماه الی ۸ مهر ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز، با محوریت روسیه و کشورهای حوزه CIS همراه با نمایشگاه تخصصی و صنایع وابسته به میزبانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در محل هتل میزبان شهرستان بابلسر در حال برگزاری است.

همایش بین‌المللی گردشگری مازندران با موضوع همایش گردشگری سلامت، گردشگری روستایی و بوم گردی، فرصت سرمایه‌گذاری، صنایع دستی فاخر، گردشگری فرهنگی و تاریخی، گردشگری خلاق و ماجراجویانه و گردشگری کشاورزی قابلیت طبیعت گردی به همراه نمایشگاه صنایع دستی و کارگروه های تخصصصی و آموزشی برگزار می‌شود.

این همایش که دستاورد سفر تیر ماه استاندار مازندران به روسیه است منجر به لغو روادید شهروندان جمهوری اسلامی ایران و روسیه شد که در این همایش رسما اعلام گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.