تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 19825

سکینه مریخ

مشترکین خانگی و تجاری گاز در کشور بیمه شدند

مشترکین خانگی و تجاری گاز در کشور بیمه شدند
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: بر اساس قرارداد جدید منعقده با شرکت بیمه سرمد و در ادامه طرح بیمه مشترکین گازطبیعی، تمامی مشترکین خانگی- تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز تا پایان سال ۱۴۰۲ بیمه شدند.

به گزارش ریحان نیوز، قاسم مایلی رستمی طی گفتگویی اظهار کرد: با توجه به مندرجات قرارداد منعقده، حق بیمه مشترکین به ازای هر واحد مسکونی شهری، ماهیانه ۳۰۰۰ ریال و هر واحد مسکونی روستایی ماهیانه ۱۵۰۰ ریال بر مبنای قانون بودجه عنوان شده که این مبلغ در قبوض گاز مشترکین محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین در خصوص بیمه مشترکین تجاری گفت: در همین ارتباط، برای هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه ۲۰ هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه ۱۰ هزار ریال محاسبه می‌شود.

مایلی رستمی در ادامه با تشریح روند پرداخت غرامت، افزود: پرداخت غرامت به مشترکین خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی، برای هر نفر در هر حادثه بابت فوت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین بابت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی حداکثر تا مبلغ ۴ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: پس از اعلام حادثه و بررسی و ارزیابی کارشناسان، شرکت بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که مبلغ غرامت در خسارت‌های فوتی، در وجه وراث قانونی متوفی و در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی پرداخت خواهد شد.

او افزود: کلیه مشترکین خانگی تجاری گاز طبیعی حادثه دیده ناشی از نشت گاز در استان، بلافاصله پس از حادثه جهت معرفی به بیمه طرف قرارداد به اداره گاز شهر محل خود و سپس به همراه مدارک اعلامی به شعبه‌های منتخب در استان به منظور تشکیل پرونده مراجعه نمایند، لازم به ذکر است کلیه حادثه دیدگان از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سریعاً ضمن اخذ معرفی نامه از اداره گاز محل سکونت خود، جهت تشکیل پرونده به بیمه سرمد مراجعه نمایند

مایلی رستمی در پایان، از هموطنان درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف این موهبت الهی و رعایت همه‌جانبه مسایل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود نیز مراقبت کامل به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.