تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 19839

سکینه مریخ

آغاز فرآیند ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان در مازندران

آغاز فرآیند ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز فرآیند ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه این استان از ابتدای مهرماه جاری و بمدت یک ماه خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، علی باقری افزود: کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی استان می‌توانند از اول مهرماه تا اول آبان با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی اینترنتی ” http://emtenan.mcls.gov.ir “، پس از وارد کردن مشخصات خود نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی نسبت به ثبت نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی مستندات در سامانه، نفرات برتر معرفی و در آیینی در هفته کارگر سال آینده تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در کشور است افزود: این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره گام مهمی در ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت انگیزه بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید و همچنین ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگانی در فرآیند پیشرفت جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش بنیان است.

از مجموع ۱۴ هزار و ۶۳۰ تعاونی تشکیل شده در مازندران، ۷ هزار و ۸۰۶ تعاونی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، خدماتی، تولیدی، توزیعی، مسکن و عمران در مازندران مشغول فعالیت هستند و بقیه غیرفعال و راکد هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.