تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 19791

سکینه مریخ

تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در حوزه هیات‌های ورزشی مازندران

تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در حوزه هیات‌های ورزشی مازندران
نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در جلسه هیات‌ها و مسئولان هیات‌های ورزشی جویبار گفت: سعی مجلس بر ارتقا اعتبارات ورزش خواهد بود و در این مجلس نگاه ما به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بیشتر شد، حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای ورزش قهرمانی اعتبار گذاشتیم که در مقایسه با قبل رشد قابل توجهی داشت.

به گزارش ریحان نیوز، علیپور با با بیان اینکه اکنون ورزش علمی شده و نیازمندیم مربیان ما آموزش‌های تخصصی ببینند، اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی و زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در ورزش موضوع مهمی است که باید به آن توجه بیشتری شود

علیپور گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت ورزشگاه ۵ هزارنفری جویبار در دولت سیزدهم و تزریق و اعتبارات خوبی هم برای تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تاکید براینکه در دستگاه ورزش و جوانان بدنبال روش‌های نو و ابتکارات جدید برای توسعه همه جانبه ورزش هستیم، گفت: برای نخستین بار طرح تشکیل بازاریاب ورزشی در مازندران کلید خورد و ابعاد مختلف این طرح اکنون در حال بررسی و پیگیری است.

رجبی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تاثیرگذار در توسعه رشته‌های مختلف ورزش دانست و افزود: اگر شهرداران زمین مناسب تهیه کنند این آمادگی وجود دارد تجهیزات و حتی آموزش ورزش گلف را تامین کنیم.

او با بیان اینکه جویبار پایتخت کشتی است و تجلیل از پیشکسوتان کشتی را وظیفه می‌دانیم، ادامه داد: برنامه ریزی‌هایی در اینخصوص صورت گرفت.

رجبی گفت: بدنبال توسعه کشتی در همه مناطق آسیب پذیر استان هستیم و قرار است ماهانه یکبار برنامه ورزش همگانی را در نقاط مختلف استان اجرا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.