تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 19685

سکینه مریخ

اجرای برنامه کشوری “جوانان گام دوم انقلاب” در هفته دفاع مقدس در ساری

اجرای برنامه کشوری “جوانان گام دوم انقلاب” در هفته دفاع مقدس در ساری
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه‌ "جهاد از دیروز تا امروز" به‌صورت شاخص و برنامه کشوری "جوانان گام دوم انقلاب" را همزمان با ۵۰۰ شهرستان در کشور در پنجم مهر ماه در بوستان ولایت ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ عسگر مجیدی در نشست خبری در نشست خبری با محوریت تشریح و تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز دشمن با ابزار رسانه توانست مردم را در شناخت حقیقت و واقعیت دچار ابهام و مشکل کند و در این راستا نقش رسانه و اهل قلم می توانند با هنر روایتگری خود مردم را با اهداف نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب آگاه کنند.

وی افزود: اولین لشگری که به عنوان لشگر ویژه خط شکن و خط نگهدار معرفی و عملیاتی والفجر ۸ را با افتخار انجام داد لشگر ۲۵کربلا بود که در این زمينه بازسازی عملیات الی بیت المقدس در قالب همایش از پنجم مهرماه به مدت سه روز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اجرا می شود.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: زنده ماندن اسلام آنقدر اهمیت دارد که حضرت سید الشهدا (ع) با خانواده خود به نبرد با جبهه کفر پرداختند و در مسیر حق به شهادت رسیدند وامروز جهانیان شاهد هستند اسلام و انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد‌ و گفتمان انقلاب به جهانیان صادر شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: جنگ تحمیلی مظهر اقتدار ملت ایران و یک رویداد بی نظیر و برگ زرینی در انقلاب اسلامی ایران است که ملت مظلوم و تنهای ایران از عزت شرف کیان دفاع کردند و مظلومیت ما صادر شد

این مسئول تاکید کرد: برای حفظ انقلاب جان‌های زیادی نثار شد و اگر امروز در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داریم مقاومت و ایستادگی مردم ما در مقابل استکبار جهانیان است و ایستادگی و مقاومت ما که برگرفته از مکتب عاشوراست ودفاع مقدس با باور پذیری ولایت نماد ولایتمداری دینی است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی یک رویداد بی نظیر و برگ زرینی در انقلاب اسلامی ایران است که ملت مظلوم و تنهای ایران از عزت شرف کیان دفاع کردند و مظلومین ما صادر شد، خاطرنشان کرد: اجازه تصرف یک وجب از خاک وطن را به دشمنان ندادند، زمانی اگر سیم خاردار نداشتیم اما امروزدشمن التماس می‌کنند تجهیزات پیشرفته خود را به آنان بفروشیم و این اقتدار نتیجه مقاومت رزمندگان و مردم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا ادامه داد: برنامه رژه ۳۱ شهریور با حضور نیروهای مسلح بامحوریت سپاه برگزار خواهد شد، بحث بازسازی عملیات بزرگ “الی بیت‌المقدس” نیز از پنجم مهر ماه به مدت سه شب در مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه لشکر عملیاتی ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس در بسیاری از عملیات‌ها حضور داشت، خاطرنشان کرد: امروز یکی از نکاتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است، دشمن می‌خواهد ملت و جوانان ما را ناامید کند.

وی با اشاره به جزییاتی از پروژه‌های در دست اقدام، اعلام کرد: ساخت هزار و ۱۰۰ باب مسکن محرومین، ۸۰ پروژه در بحث آبرسانی، چهار پروژه پل روستایی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان و غیره توسط بسیج سازندگی در دست اجراست.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: یک پروژه نیروگاه زباله‌سوز در ساری با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان، طرح سالم‌سازی دریا، طرح ارائه آموزش در حوزه‌های پرورش انواع پرونده و ماکیان، دام و طیور، انواع محصولات زینتی و گل و گیاه باهدف مهارت‌آموزی را در ۱۰ مرزعه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.