تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 19480

یوسف یوسفی

آسفالته شدن راه‌های ارتباطی؛ مصوبه مهم سفر شهرستانی استاندار که در قائمشهر عملی شد

آسفالته شدن راه‌های ارتباطی؛ مصوبه مهم سفر شهرستانی استاندار که در قائمشهر عملی شد
از دستاوردهای سفرهای شهرستانی استاندار مازندران مصوبات این سفرها است که تحقق آن همواره مورد تاکیدحسینی پور نماینده عالی دولت در مازندران بوده است، از جمله از آن میتوان به آسفالته شدن محورهای ارتباطی این شهرستان اشاره کرد.

به گزارش ریحان نیوز، قائمشهر مقصد چهاردهمین سفر شهرستانی استاندار بوده که بررسی و رفع مشکل راه ارتباطی هشت روستای دهستان کوهساران از جمله مصوبات سفر شهرستانی استاندار به قائم شهر بوده که ظرف یک ماه اجرا وعملی شد.

مولایی فرماندار قائم شهر با اشاره به سفر یک ماه قبل استاندارمازندران به این شهرستان توجه به اقتصاد روستا وبویژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی منطقه کوهساران را یکی از بیش از 80مصوبه سفر استاندار به این شهرستان نام برد که اجرایی شد.

فرماندار قائم شهر توجه به زیر ساخت‌ها و صنعت توریسم و گردشگری ، توسعه عمران و آبادانی شهری و روستایی و ارائه خدمات رفاهی و بهداشت و درمان وتوسعه تولید و اقتصاد راعمده مصوبات سفر شهرستانی استاندار مازندران به قائمشهر برشمرد که بتدریج در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

عملی شدن وعده های مسئولان و مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار مازندران همواره از مطالبات و انتظارات مردم است که تحقق بموقع آنها برکام ولی نعمتان انقلاب شیرین و گوارا خواهد بود .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.