تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 19449

سکینه مریخ

رشادت‌های دلاوران لشکر ۲۵ کربلای مازندران در منطقه صفر مرزی در ارومیه مانع از نفوذ اشرار است

رشادت‌های دلاوران لشکر ۲۵ کربلای مازندران در منطقه صفر مرزی در ارومیه مانع از نفوذ اشرار است
استاندار مازندران در بازدید از منطقه صفر مرزی در ارومیه در جمع تعدادی از دلاوران لشکر ۲۵ کربلای مازندران گفت: رشادت‌های این عزیزان مانع از نفوذ و تحرکات معاندین و اشرار در کشور ما خواهد بود که در این زمینه بسیار موفق عمل کردند.

به گزارش ریحان نیوز، سید محمود حسینی پور همزمان با بازدید از منطقه صفر مرزی در ارومیه در جمع تعدادی از دلاوران لشکر ۲۵ کربلای مازندران حضور یافت و بیان کرد: یکی از سخت ترین محورهای مرزی در شمال غرب کشور امنیت آن توسط دلاورمردان لشکر ۲۵ کربلای سپاه مازندران برقرار است.

وی اظهار داشت: منطقه ای که به لحاظ جغرافیایی سخت ترین و بلندترین ارتفاع را دارا است و در زمستان دمای هوای آن نقطه به ۴۰ درجه زیر صفر می رسد.

وی افزود: در منطقه ای که عزیزان ما در سپاه ۲۵ کربلا امنیت آن را برقرار می کنند سه ماه از سال شرایط آب و هوایی مناسبی دارد و بقیه سال شراطی بسیار سخت و دشواری بر منطقه حاکم است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه رشادت های این عزیزان مانع از نفوذ و تحرکات معاندین و اشرار در کشور ما خواهد بود که در این زمینه بسیار موفق عمل کردند.

حسینی پور در ادامه این را هم گفت که این رفتار عزیزان ما در سپاه کربلای مازندران باید برای مسوولان یک مبنا باشد که بدون منت و بی وقفه به مردم خدمت کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایط فعلی همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات پیش روی مردم را حل و فصل کرده و گره از کارهای آنها باز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.