تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 19365

سکینه مریخ

جزییات حضور تیم خوش سیمای آمل در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور

جزییات حضور تیم خوش سیمای آمل در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور
نائب رییس هیئت والیبال بانوان شهرستان آمل گفت: تیم خوش سیما آمل در نخستین سال از حضورش در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند و حریفان این تیم نیز در مراسم قرعه کشی مشخص شدند.

به گزارش ریحان نیوز، مریم معصومیان افزود: فصل جدید این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه از نیمه دوم آبان امسال برگزار می‌شود، و تیم خوش سیما آمل درگروه سوم این مسابقات با تیم‌های نام آوران ایران، آوین و فولاد هرمزگان همگروه شد..

وی گفت: تیم خوش سیمای آمل در فصل سپری شده لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور با کسب مقام قهرمانی، جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور را کسب کرد و یکی از نماینده‌های مازندران درفصل جاری این مسابقات شد.

در فصل جدید لیگ دسته یک والیبال زنان کشور، ۱۶ تیم شرکت کننده به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان دومرحله، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند تا پس از رقابت تیم‌ها در این مرحله تکلیف برگزیدگان لیگ مشخص شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۶ تیم از ۹ استان (مازندران ۴ تیم، خراسان رضوی ۳ تیم، البرز سه تیم، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس و قزوین هر کدام یک تیم) حضور دارند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های لیگ دسته یک زنان از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شود و نیمه دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

خوش سیمای آمل درقامت یک تیم مدعی
سرپرست تیم والیبال خوش سیمای آمل درخصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از شروع مسابقات به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: در حال حاضر تمرینات این تیم زیرنظر خانم ” شیما کاووسی” از مربیان مطرح و درجه یک فدراسیون والیبال درشهرستان آمل درحال برگزاری است.

زری غلامی افزود: بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم و تقویت تیم در مسابقات لیگ دسته یک، چند بازیکن مطرح غیربومی نیز جذب تیم خوش سیمای آمل، درحد تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود وامیدوار هستیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در نخستین سال حضور در لیگ دسته یک، بهترین نتایج را برای شهرستان آمل کسب کنیم.

وی، با ابراز رضایت از شرایط فعلی این تیم پیش از شروع لیگ گفت، البته هنوز حامی مالی برای تیم انتخاب نشده، اما قول‌هایی برای حمایت از تیم داده شده وامیدوارهستیم تا پیش از شروع مسابقات برای انگیزه وتوان بیشتر برای مسابقات عملی ومحقق شود.

همزمان با حضور تیم خوش سیمای آمل درلیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم کودگلفام آمل نیز درلیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.